Jeg er nødt til at dele vores smukke datter med jer ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Muffin_girl

hautecouture skriver:

Hahahaa, det må du gerne

Men du kommer til at fortryde efter et par timer

Ej, hun er forkølet, tand nr 2 er lige hoppet frem og hun blev vaccineret igår såååå....  Men det er da synd for hende, det lille pus - men også lidt synd for hendes mor, bare lidt?

Hahah send hende med luft post og jeg er klar Kan godt være hun ryger tilbage om nogle timers tid  

Ej det er synd for hende.. Men ja også MEGET synd for hendes stakkels mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

hautecouture

AalborgPigen skriver:

Hahah send hende med luft post og jeg er klar Kan godt være hun ryger tilbage om nogle timers tid  

Ej det er synd for hende.. Men ja også MEGET synd for hendes stakkels mor 

Hmm luftpost? Er det ikke temmelig dyrt? Er det ikke bare et spørgsmål om at have brevduer nok?

Åh ja, har også vældig ondt af mig selv - så jeg har givet mig selv lov til at bestille aftensmad udefra idag - magter jo ikke at lave mad med en unge på armen  - meeen nu er hun da lige faldet i søvn - dejligt - så længe det nu varer

Anmeld

8. februar 2012

Muffin_girl

hautecouture skriver:

Hmm luftpost? Er det ikke temmelig dyrt? Er det ikke bare et spørgsmål om at have brevduer nok?

Åh ja, har også vældig ondt af mig selv - så jeg har givet mig selv lov til at bestille aftensmad udefra idag - magter jo ikke at lave mad med en unge på armen  - meeen nu er hun da lige faldet i søvn - dejligt - så længe det nu varer

Jo du må bestille nogle brevduer Det kan kun være billigere end PostDanmark

ja det kan jeg godt forstå du har gjort.. Hvad skal du så have udefra ?

Anmeld

8. februar 2012

hautecouture

AalborgPigen skriver:

Jo du må bestille nogle brevduer Det kan kun være billigere end PostDanmark

ja det kan jeg godt forstå du har gjort.. Hvad skal du så have udefra ?

Øhm... det ende nok i en gang shawarma Ej, jeg ved det ikke endnu, ville helst have sushi, men de bringer ikke ud, så det kan jeg ikke rigtigt... måske noget sandwich eller pasta tror jeg. MUM!  (så leger vi lige at smiley'en ikke gaber, men spiser mad, hihi)

Anmeld

8. februar 2012

Muffin_girl

hautecouture skriver:

Øhm... det ende nok i en gang shawarma Ej, jeg ved det ikke endnu, ville helst have sushi, men de bringer ikke ud, så det kan jeg ikke rigtigt... måske noget sandwich eller pasta tror jeg. MUM!  (så leger vi lige at smiley'en ikke gaber, men spiser mad, hihi)

det lyder også godt nej sushi bringer desværre aldrig ud !

haps haps.... 

Hvis du kan lide forloren hare, med flødesauce, ovnbagte kartofler, kogt broccoli og gulerødder med grovflute er du velkommen 

Anmeld

8. februar 2012

hautecouture

AalborgPigen skriver:

det lyder også godt nej sushi bringer desværre aldrig ud !

haps haps.... 

Hvis du kan lide forloren hare, med flødesauce, ovnbagte kartofler, kogt broccoli og gulerødder med grovflute er du velkommen 

Da jeg boede i Roskilde bragte Running Sushi ud - det tærede meget på SU'en uh, er ikke så god til de der "farsbrød" - men tilgengæld lyder tilbehøret alt for lækkert Velbekomme

Anmeld

8. februar 2012

Muffin_girl

hautecouture skriver:

Da jeg boede i Roskilde bragte Running Sushi ud - det tærede meget på SU'en uh, er ikke så god til de der "farsbrød" - men tilgengæld lyder tilbehøret alt for lækkert Velbekomme

Ej hvor snyd.. Tror ikke der er nogen heroppe der bringer ud.. Min kæreste er SLET ikke vild med farsbrød.. Men jeg ELSKER det.. Og når det er  mig der laver mad, kan det vel ikke være andet end rimeligt at jeg får noget jeg kan lide engang imellem   

Anmeld

8. februar 2012

smokin

sød baby - hvad hedder hun?

Anmeld

8. februar 2012

hautecouture

Zette skriver:

sød baby - hvad hedder hun?

Tak for det Hun hedder Aya.

Anmeld

8. februar 2012

hautecouture

AalborgPigen skriver:

Ej hvor snyd.. Tror ikke der er nogen heroppe der bringer ud.. Min kæreste er SLET ikke vild med farsbrød.. Men jeg ELSKER det.. Og når det er  mig der laver mad, kan det vel ikke være andet end rimeligt at jeg får noget jeg kan lide engang imellem   

Ja, men her udenfor Fredericia bringer de sgu ikke ud med sushi - hihi Selvfølgelig er det kun rimeligt du bestemmer når du laver mad - sådan er reglerne også herhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.