Jeg er nødt til at dele vores smukke datter med jer ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.824 visninger
33 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

hautecouture

Skød et par billeder af hende idag og dem er jeg nødt til at dele - fordi, ligesom alle jer andre er af jeres børn, er jeg så mega stolt over, at VI har 'produceret' en så lækker unge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Prinsessens'Mor<3

hautecouture skriver:

Skød et par billeder af hende idag og dem er jeg nødt til at dele - fordi, ligesom alle jer andre er af jeres børn, er jeg så mega stolt over, at VI har 'produceret' en så lækker unge

Hihi hvor hun skøn..

nr 2 billed er godt hun ser helt betænksom ud..

Anmeld

7. februar 2012

Camulla

hautecouture skriver:

Årh, hvor er hun bare dejlig  Er specielt vild med det første. Dejligt smil  

Anmeld

7. februar 2012

hautecouture

MaleneS2011baby<3 skriver:

Hihi hvor hun skøn..

nr 2 billed er godt hun ser helt betænksom ud..

Ihh tak  Jeg havde jo fandme taget en milliard billeder, det var umuligt at vælge, så det blev de tre første, hihi

Anmeld

7. februar 2012

Clisolka

Super skønne billeder af din guldklump 

Anmeld

7. februar 2012

hautecouture

Camulla skriver:

Årh, hvor er hun bare dejlig  Er specielt vild med det første. Dejligt smil  

Åhr tak  sødt af dig. Jeg elsker også hendes smil - især det hendes kæmpe smil hvor hun har åben mund, men det var hun åbenbart ikke lige i humør til, da jeg fotograferede hende Hun er også lidt halvsløj (forkølet, tænder, vaccineret igår) så det er godkendt

Anmeld

7. februar 2012

hautecouture

Babymor2010 skriver:

Super skønne billeder af din guldklump 

Tusinde tak

Anmeld

7. februar 2012

Prinsessens'Mor<3

hautecouture skriver:

Ihh tak  Jeg havde jo fandme taget en milliard billeder, det var umuligt at vælge, så det blev de tre første, hihi

heheh kender det, men god taktik, det tror jeg, jeg skal gøre fremover når jeg sidder med 30 billeder men kun kan vise 3

Anmeld

7. februar 2012

hautecouture

MaleneS2011baby<3 skriver:

heheh kender det, men god taktik, det tror jeg, jeg skal gøre fremover når jeg sidder med 30 billeder men kun kan vise 3

Ja det er smart ikk? Tag tippet, brug det hihi - alle billeder af vores små poder er jo pr definition bare fantastisk gode

Anmeld

8. februar 2012

Prinsessens'Mor<3

hautecouture skriver:

Ja det er smart ikk? Tag tippet, brug det hihi - alle billeder af vores små poder er jo pr definition bare fantastisk gode

kunne ikke være mere enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.