Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skød et par billeder af hende idag og dem er jeg nødt til at dele - fordi, ligesom alle jer andre er af jeres børn, er jeg så mega stolt over, at VI har 'produceret' en så lækker unge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hautecouture skriver: Skød et par billeder af hende idag og dem er jeg nødt til at dele - fordi, ligesom alle jer andre er af jeres børn, er jeg så mega stolt over, at VI har 'produceret' en så lækker unge
Hihi hvor hun skøn..
nr 2 billed er godt hun ser helt betænksom ud..
Årh, hvor er hun bare dejlig Er specielt vild med det første. Dejligt smil
MaleneS2011baby<3 skriver: Hihi hvor hun skøn.. nr 2 billed er godt hun ser helt betænksom ud..
Ihh tak Jeg havde jo fandme taget en milliard billeder, det var umuligt at vælge, så det blev de tre første, hihi
Super skønne billeder af din guldklump
Camulla skriver: Årh, hvor er hun bare dejlig Er specielt vild med det første. Dejligt smil
Åhr tak sødt af dig. Jeg elsker også hendes smil - især det hendes kæmpe smil hvor hun har åben mund, men det var hun åbenbart ikke lige i humør til, da jeg fotograferede hende Hun er også lidt halvsløj (forkølet, tænder, vaccineret igår) så det er godkendt
Babymor2010 skriver: Super skønne billeder af din guldklump
Tusinde tak
hautecouture skriver: Ihh tak Jeg havde jo fandme taget en milliard billeder, det var umuligt at vælge, så det blev de tre første, hihi
heheh kender det, men god taktik, det tror jeg, jeg skal gøre fremover når jeg sidder med 30 billeder men kun kan vise 3
MaleneS2011baby<3 skriver: heheh kender det, men god taktik, det tror jeg, jeg skal gøre fremover når jeg sidder med 30 billeder men kun kan vise 3
Ja det er smart ikk? Tag tippet, brug det hihi - alle billeder af vores små poder er jo pr definition bare fantastisk gode
hautecouture skriver: Ja det er smart ikk? Tag tippet, brug det hihi - alle billeder af vores små poder er jo pr definition bare fantastisk gode
kunne ikke være mere enig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128