metski83 skriver:
Ja er lidt spændt på om det ogå kan være tilfældet her. Det går jeg ud fa at de finder ud af morgen. Og at de så kan fortælle os hvordan vi står mht. graviditet.
Jeg har kun haft ekstreme smerter 2 gange på et år.
altså cyster er arvelige så alle kvinderne i min familie lider faktisk af dem,,, desværre....
min kusine har også kun et par stykker om året som hun kan mærke... alle de andre er så små at de springer uden hun opdager det...
men når de store springer føls det som om man skal tisse HELT vild (altså før den springe sådan en jeg skal tisse av av smerte) og så springer den... det føls så somom man har fået en knytnæve i underlilvet og man har mest lyst til og ligge sig lige der hvor man er fordi det bare gør så sindsygt ondt...
jeg håber VIRKELIG ikke det er det du har... for det første fordi det er arveligt og for det andet fordi de siger at det 9 ud af 10 gange bliver værre når man har fået børn...
så håber de finder ud af hvad det er med din lille mavse... og så håber jeg der snart ligger en lille trold og putter sig inde i mavsen også
Anmeld