metski83 skriver:
Rolig rolig, er tjekket for alt sådan noget hos lægen 
Blærebetændelse, kønssygdomme, graviditet, hormonforstyrrelse osv. Så disse ting er heldigvis udelukket.
Jeg har ingen tungdefornemmelse i underlivet, men nærmere oppustet.
Det hele er kommet efter P pille stop for et år siden.
Jeg mistænker selv endometriose, men håber det ikke. Men ingen kan jo vide noget før end jeg er tjekket i morgen 
godt i forhåbenlig får mere vished i morgen. kender processen. det tog os 2,5 år at lave vores pige. vidste ikke at jeg havde pco. fra jeg vidste det til jeg blev gravid gik der 5 mdr. ved at følge livstilen. håber der er en opskrift for jer også.
En optur jeg kan give dig er at min kontaktsygeplejerske på fertilitetsklinikken fortalte mig at 98% af alle der var i behandling på en fertillitetsklinik ender med at få 1 eller flere børn ud af det. Det er statistik man kan bruge til noget.
Jeg skulle selv have været insimineret. Havde købt hormon sprøjte og piller og ventede bare på min menstruation skulle komme så jeg kunne komme igang med behandlingen. havde lige fået af vide 14 dage før v. en scanning at de æg der jeg havde blev ikke til noget for de var slet ikke udviklet normalt pga. min pco. Morsomt nok er min datter lavet på de æg på økovis, skørt ik
nåede slet ikke tage medicin eller noget.

for i får et svar i kan bruge til noget og komme videremed og arbejde på. Jeg blev selvfølgelig ked af det da jeg fik diagnosen og så tog jeg en beslutning om at godt nok var det en kedelig årsag til jeg ikke kunne blive gravid, men vigtigst, der kunne gøres noget ved det. Fokuser på det i morgen hvis du får af vide der er noget galt. Fokuser på HVAD der kan gøres ved det.

Maise
Anmeld