Mit livs krise!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i 8 år. Jeg har altid været typen, som er meget eksplosiv og siger min mening. Jeg er ikke nem at leve med - det er jeg klar over.

Hele forholdet har været et tumult med op og nedture, men vi har altid holdt sammen og vidst at vi var de rigtige for hinanden.

Det seneste halve års tid er tingene dog for alvor gået skævt. Jeg er så sur og vrissen hele tiden og føler nærmest ingen mening med noget som helst. I torsdags gjorde jeg det så forbi, men fredag skriver han at han kun elsker mig og om vi skal gå i parterapi. Jeg beslutter at give forholdet en sidste chance, men igen idag går bølgerne højt!!

Hvad fanden skal jeg snart gøre? Vil jo gerne at det skal fungere, men føler at han bevidst provokerer mig konstant!!

Arhh!

Jeg synes, at nu hvor I har besluttet at gå i parterapi, så skal I gøre det og begge beslutte, at I giver det en fair chance! I skal aftale ikke at sige noget om, at forholdet skal slutte osv. og give det en minimumsperiode, hvor I får god hjælp fra terapeuten!

Det kunne godt lyde som om I elsker hinanden i bund og grund, men at der ligger så mange problemer og skygger for kærligheden og nærheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.