Mit livs krise!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har været sammen i 8 år. Jeg har altid været typen, som er meget eksplosiv og siger min mening. Jeg er ikke nem at leve med - det er jeg klar over.

Hele forholdet har været et tumult med op og nedture, men vi har altid holdt sammen og vidst at vi var de rigtige for hinanden.

Det seneste halve års tid er tingene dog for alvor gået skævt. Jeg er så sur og vrissen hele tiden og føler nærmest ingen mening med noget som helst. I torsdags gjorde jeg det så forbi, men fredag skriver han at han kun elsker mig og om vi skal gå i parterapi. Jeg beslutter at give forholdet en sidste chance, men igen idag går bølgerne højt!!

Hvad fanden skal jeg snart gøre? Vil jo gerne at det skal fungere, men føler at han bevidst provokerer mig konstant!!

Arhh!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har været sammen i 8 år. Jeg har altid været typen, som er meget eksplosiv og siger min mening. Jeg er ikke nem at leve med - det er jeg klar over.

Hele forholdet har været et tumult med op og nedture, men vi har altid holdt sammen og vidst at vi var de rigtige for hinanden.

Det seneste halve års tid er tingene dog for alvor gået skævt. Jeg er så sur og vrissen hele tiden og føler nærmest ingen mening med noget som helst. I torsdags gjorde jeg det så forbi, men fredag skriver han at han kun elsker mig og om vi skal gå i parterapi. Jeg beslutter at give forholdet en sidste chance, men igen idag går bølgerne højt!!

Hvad fanden skal jeg snart gøre? Vil jo gerne at det skal fungere, men føler at han bevidst provokerer mig konstant!!

Arhh!

Gå med i parterapi da... Du nævner ikke om du sagde ja til at gøre det?

Bed om at komme hurtigt til fordi det ser så slemt ud. Har terapeuten for lang ventetid, så spørg om h*n vil henvise jer til en anden, som h*n mener er dygtig.

Ellers, TAL sammen, i stedet for at råbe. Sluk fjernsynet, sæt jer ned, med kaffe og en snack, eller hvad i nu kan lide, og TAL sammen. 

Giv hinanden taletid til at få sagt de ting i føler er vigtige, både hvad i godt ved i selv gør forkert, men også hvad der sker inden i jer når modparten reagerer/ter sig på en særlig måde....

Anmeld

7. februar 2012

TbCp

Er du deprimeret?

Når jeg har haft depressioner er jeg altid blevet som du beskriver...

Anmeld

7. februar 2012

Bassemor<3

Anonym skriver:

Arhh!

Det eneste der hjælper er at kommunikerer så i sammen kan finde frem til hvad det er der gør at i går hinanden så meget på ! Snak sammen snak snak snak det er det eneste der virker ! 

Husk at være åben og parat til at indrømme dine egne fejl, for der skal to til at arbejde med forholdet og der er to der har været med til at ødelægge det.

Sender et kæmpe kram, ved hvordan du har det, men det KAN lade sig gøre at komme stærke ud på den anden side, bare du er forberedt på at det ikke bliver en dans på roser, det bliver en lang sej kamp, men hvis i samatbejder, evt. med en perterapeut så er jeg sikker på i godt kan finde ud af det ! 

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Er du deprimeret?

Når jeg har haft depressioner er jeg altid blevet som du beskriver...

Jeg ved det ikke, men vil bestemt ikke udelukke det! Jeg har det rigtig dårligt for tiden

Anmeld

7. februar 2012

TbCp

Anonym skriver:

Jeg ved det ikke, men vil bestemt ikke udelukke det! Jeg har det rigtig dårligt for tiden

Jeg synes da du skulle tage et smut op og snakke med din læge...

Anmeld

7. februar 2012

Camilla <3

Jeg kan også blive hurtigt sur og hidsig, det er kommet efter jeg fik konstateret depression. men syntes du skal prøve at tage en dep. test på nettet.

Anmeld

7. februar 2012

katrineoerum

Det lyder som om det er en god ide at i går i terapi og at du måske også gør det selv.

Hvis du ikke føler en mening med nogen ting mere er det måske dig problemet ligger hos.

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

Chancen skriver:

Jeg kan også blive hurtigt sur og hidsig, det er kommet efter jeg fik konstateret depression. men syntes du skal prøve at tage en dep. test på nettet.

Hvor kan jeg finde den henne? Kan du linke til det?

Anmeld

7. februar 2012

Camilla <3

Anonym skriver:

Hvor kan jeg finde den henne? Kan du linke til det?

du skal bare gå på google og så skrive depressionstest.

Så kommer der en der hedder "Goldbergs depressionstest"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.