Tur/retur ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

du må holde os opdateret på svaret

hvad skrev du? (hvis altså du har lyst til at fortælle det her)

Jeg skrev:
Jeg savner dig.
Jeg ved godt at du med ret stor sandsynlighed sidder med din telefon mellem hænderne lige nu og tænker: "what the fuck?!"
Men det gør jeg, altså savner dig.

Jeg ville egentlig gerne bare sige det til dig, men det er svært når ikke rigtig vi ses mere. 

Jeg har tænkt det noget tid, for at mærke efter som det er dig jeg savner eller om det bare er tanken om os. Men det er dig jeg savner.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her - måske synes jeg bare at du skulle vide det.

Jeg ved godt at min ærlighed ikke hjælper mig en pind og at du er kommet langt videre end det her.

Men alle begår fejl - nogle flere end andre. Jeg er en af dem der har begået mange af dem.

Jeg synes bare ikke jeg ville forsøge at sætte en punktum uden at du vidste hvordan ejg har det emd dig.

Jeg ved godt at jeg er lidt krøllet oven i hoedet når jeg skriver sådan her - men jeg savner dig og jeg mener det.

Håber dig og prinsessen hygger jer i de her dage.

Var det i morgen hun skulle til lægen? For jeg har fri imorgen og vil gerne med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Jeg skrev:
Jeg savner dig.
Jeg ved godt at du med ret stor sandsynlighed sidder med din telefon mellem hænderne lige nu og tænker: "what the fuck?!"
Men det gør jeg, altså savner dig.

Jeg ville egentlig gerne bare sige det til dig, men det er svært når ikke rigtig vi ses mere. 

Jeg har tænkt det noget tid, for at mærke efter som det er dig jeg savner eller om det bare er tanken om os. Men det er dig jeg savner.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her - måske synes jeg bare at du skulle vide det.

Jeg ved godt at min ærlighed ikke hjælper mig en pind og at du er kommet langt videre end det her.

Men alle begår fejl - nogle flere end andre. Jeg er en af dem der har begået mange af dem.

Jeg synes bare ikke jeg ville forsøge at sætte en punktum uden at du vidste hvordan ejg har det emd dig.

Jeg ved godt at jeg er lidt krøllet oven i hoedet når jeg skriver sådan her - men jeg savner dig og jeg mener det.

Håber dig og prinsessen hygger jer i de her dage.

Var det i morgen hun skulle til lægen? For jeg har fri imorgen og vil gerne med.

glæder mig til at høre hvad han svare... det er i altfald modigt og flot at du har gjort det og en god besked...

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

glæder mig til at høre hvad han svare... det er i altfald modigt og flot at du har gjort det og en god besked...

Jeg er skisme også spændt, tænker at jeg vil prøve at ringe til ham senere - om ikke andet for at høre hvornår prinsessen skal til lægen imorgen, så jeg kan komme med

Nu vil jeg tage op til en veninde og slappe af - er helt stresset over det her, hehe.

Tak for råd og de som læste med - skal nok opdatere. 

Anmeld

7. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Jeg er skisme også spændt, tænker at jeg vil prøve at ringe til ham senere - om ikke andet for at høre hvornår prinsessen skal til lægen imorgen, så jeg kan komme med

Nu vil jeg tage op til en veninde og slappe af - er helt stresset over det her, hehe.

Tak for råd og de som læste med - skal nok opdatere. 

det kan jeg godt forstå...

Anmeld

7. februar 2012

4xGreve

Super flot godt og ærlig skrevet og syntes det er rigtig sejt du er ærlig overfor ham, det har du min fulde respekt for...

Håber på en opdate og håber på en positiv en! 

Anmeld

8. februar 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

det kan jeg godt forstå...

Nå, han svarede ikke.

Han skrev bare at det var 15.50 ved lægen og at jeg gerne måtte komme med.

Tror lige den skal sluges, men nu ser vi da hinanden i dag. Kan være der kommer lidt respons der.

Anmeld

8. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

Nå, han svarede ikke.

Han skrev bare at det var 15.50 ved lægen og at jeg gerne måtte komme med.

Tror lige den skal sluges, men nu ser vi da hinanden i dag. Kan være der kommer lidt respons der.

ja... det er nok lige lidt at sluge for ham... det er jo forståeligt...

glæder mig til at høre hvordan det går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.