Tur/retur ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Anonym trådstarter

Ligger i retssag med min eks-kæreste, som er far til min datter.

Vi gik fra hinanden for cirka 10 måneder siden.

Siden da har jeg set to - men ingen voldsomt seriøse.

Min datters far og jeg gik fra hinanden fordi vi egentlig bar var venner - vi var kæretser, men det blev til et skide godt venskab i stedet for.

Vi har ikke været uvenner, før nu hvor der er kommet gnidninger grundet hans sagsanliggende mod mig som mor.

Det er ikke fordi han er ond overfor mig, han mener heller ikke at jeg er en dårlig mor. Tror skam bare han er bange for at jeg finder en seriøs kæreste og at han så mister hans datter en del.

Nå, men pointen med alt dette er egentlig bare at jeg savner min eks-kæreste forbandet meget.

Da vi gik fra hinanden tror jeg egentlig bare jeg havde brug for luft, kendte ingen der hvor vi flyttede hen - han havde mange venner osv.

Men jeg savner ham som en i helvede ..

Skal jeg sige det til ham eller er det bedst bare at tie - tænker jeg? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

AnnePedersen

du skal helt klart blotte dit hjerte

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

AnnePedersen skriver:

du skal helt klart blotte dit hjerte

Synes skisme godt nok den er farlig, man vel jo ikke såres.
Men hellere det selvfølgelig, end ikke at få det sagt. 

Anmeld

7. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Min datters far og jeg gik fra hinanden fordi vi egentlig bar var venner - vi var kæretser, men det blev til et skide godt venskab i stedet for.

Vi har ikke været uvenner, før nu hvor der er kommet gnidninger grundet hans sagsanliggende mod mig som mor.

Det er ikke fordi han er ond overfor mig, han mener heller ikke at jeg er en dårlig mor. Tror skam bare han er bange for at jeg finder en seriøs kæreste og at han så mister hans datter en del.

Nå, men pointen med alt dette er egentlig bare at jeg savner min eks-kæreste forbandet meget.

Da vi gik fra hinanden tror jeg egentlig bare jeg havde brug for luft, kendte ingen der hvor vi flyttede hen - han havde mange venner osv.

hvis du ikke for sagt det til ham inden det er forsent, er jeg stensikker på du resten af livet vil tænke - hvad nu hvis..

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hvis du ikke for sagt det til ham inden det er forsent, er jeg stensikker på du resten af livet vil tænke - hvad nu hvis..

Jeg er ret sikker på at du har ret.

Så derfor har ejg forsøgt at ringe til ham hele dagen, og det endte altså ud i en sms til ham.

Lavt, jeg ved det - men jeg havde brug for at komme ud med det. 

Anmeld

7. februar 2012

Bare mig..

Kender det til dels godt.. Mig og min datters far gik fra hinanden for godt et år siden - vi skulle også lige have lidt luft, men luft blev for ham et seriøst brud i forholdet, og han har faktisk ikke behandlet mig særlig godt siden - nå længere historie..

Det jeg blot vil sige er, at jeg kender det selv.. Savner min eks sindssygt meget, både som venner men såsandeligt også som kæreste!

Bare en lille medfølelsestanke herfra Håber i finder ud af det

Anmeld

7. februar 2012

Bare mig..

Anonym skriver:

Så derfor har ejg forsøgt at ringe til ham hele dagen, og det endte altså ud i en sms til ham.

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

MGN~NGM<3 skriver:

Kender det til dels godt.. Mig og min datters far gik fra hinanden for godt et år siden - vi skulle også lige have lidt luft, men luft blev for ham et seriøst brud i forholdet, og han har faktisk ikke behandlet mig særlig godt siden - nå længere historie..

Det jeg blot vil sige er, at jeg kender det selv.. Savner min eks sindssygt meget, både som venner men såsandeligt også som kæreste!

Bare en lille medfølelsestanke herfra Håber i finder ud af det

Tusind tak  ..

Anmeld

7. februar 2012

Kay

Anonym skriver:

du må holde os opdateret på svaret

hvad skrev du? (hvis altså du har lyst til at fortælle det her)

Anmeld

7. februar 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Det synes jeg du skal, for det kan da være han også føler noget for dig igen, og at det var en fejl det i gjorde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.