Mand voldtaget af kvinde, muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Prinsessens'Mor<3

Muhmi skriver:

Det troede jeg også indtil for et par år siden.. Men det er faktisk muligt... Skørt egentlig...

jeg har altid troet det var umuligt og få en fyrs penis op og stå hvis han ikke ville.. Og har derved også troet det var umuligt en mand kunne blive voldtaget, hvis der ikke var lidt i ham der nød det..

Flovt, troede seriøst det bare var en undskyldning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

wamse

MaleneS2011baby<3 skriver:

vidste ærligtaget ikke mænd kunne få den op uden de ville, jeg troede kun den ville blive det hvis han blev tændt..

Jamen så vil jeg være lige så ærlig og sige, at jeg faktisk heller ikke var klar over det 

Anmeld

7. februar 2012

Prinsessens'Mor<3

wamse skriver:

Jamen så vil jeg være lige så ærlig og sige, at jeg faktisk heller ikke var klar over det 

godt og høre jeg ikke er den eneste.. Troede lige jeg var dum siden jeg var den eneste..

Anmeld

7. februar 2012

Eliza

ja kæresten fik os en god sludder/ griner over den artikkel igår.. FLERE gange endda... "stakkels" mand hva..?? han må da være helt ødelagt

Anmeld

7. februar 2012

MortilElias2010

mor:) skriver:

Ligesom en kvinde godt kan blive våd selvom hun bliver voldtaget, får manden også rejsning, men kvinden eller manden nyder det af den grund ikke.

Hmmm...ved ikke mht. at han kunne forsvare sig. Det kommer vel an på mandens fysik og kvindens fysik hvorvidt han kunne forsvare sig. Derudover kommer det også an på hviilken "type" mand det er.

Det er ærgeligt at man reagerer ved at grine og undre sig når det sker eller når mænd lever i voldelige forhold. Det er synd for de mænd, der må skamme sig og være bange for at tale med andre om det, af frygt for at blive gjort til grin.

Jeg syntes nu det er okay at undre sig og stille spørgsmål, men ellers enig. Men nu er TS jo bare ærlig og har måske slet ikke tænkt i de baner tidligere. Så syntes det er ok at TS spørger.

Anmeld

7. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MortilElias2010 skriver:

Jeg syntes nu det er okay at undre sig og stille spørgsmål, men ellers enig. Men nu er TS jo bare ærlig og har måske slet ikke tænkt i de baner tidligere. Så syntes det er ok at TS spørger.

angriber heller ikke ts eller noget.

men synes det er ærgeligt at samfundet skal grine af "disse mænd"

Anmeld

7. februar 2012

IngenKoPåIsen

For mig er det simpelthen umuligt.. Jeg tror han er god gammeldags gedigen pyllermås

Anmeld

7. februar 2012

MortilElias2010

mor:) skriver:

angriber heller ikke ts eller noget.

men synes det er ærgeligt at samfundet skal grine af "disse mænd"

Er helt enig!

Men vil da også indrømme at da jeg første gang hørte om det også slog en latter op fordi det forekom så virkelighedsfjernt i forhold til de skrækscenarier man bliver præsenteret med som barn/ung. Kønsrollemønster. Kvinde er så og sådan, mænd er så og sådan.

Man bliver nødt til at stille sig undrende og spørgende til livet for at finde svar. Det udvikler os og vi skal jo starte et sted

Anmeld

8. februar 2012

Loa

Muhmi skriver:

Prøv at forestille dig hvis en kvinde, haps, tager din penis i munden og siger, "Hvis du gør modstand, så bider jeg den af?"

Prøv så at forestille dig det om en mand der gør det samme ved en kvinde...

Det er det samme... Man bliver bare totalt lammet kunne jeg forestille mig...

Men kan godt forstå du synes det virker lidt underligt, det er jo ikke særlig tit det sker...

Men de skal trods alt nå der til hvor hun bare kan tage den i munden.....

Han kører vel ikke rundt uden bukser på.....

Men ikke at jeg tvivler på mandens historie, det er bare så sjældent man hører om sådan noget, så det er lidt svært at forestille sig.

Anmeld

8. februar 2012

Prinsessens'Mor<3

Eliza skriver:

ja kæresten fik os en god sludder/ griner over den artikkel igår.. FLERE gange endda... "stakkels" mand hva..?? han må da være helt ødelagt

Var lige ved og tro jeg var den eneste der reagerede sådan over artiklen, men det var nu min  første reaktion..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.