Mand voldtaget af kvinde, muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.442 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

Prinsessens'Mor<3

En lille undring herfra, og nu er jeg ikke ude efter og blive kritiseret da der nok er nogen der ser denne debat værrende forkert.. Men kunne ikke lade være med og grine lidt sammen med kæresten d vi læste denne artikel på bt.dk der omhandler en mandlig taxa chauffør her fra Kolding, ikke langt fra hvor vi bor, der er blevet voldtaget af en kvindelig kunde, der tvang ham til oralsex.. Han har anmeldt det, men ikke kvinden endnu da han ikke ved om han vil..

Men her tænkte mig og Mike som det første 'hvordan kan det lade sig gøre?' en mand kan da umuligt være så forsvarsløs overfor en kvinde at han ikke kan gøre noget men bliver yvunget til og modtage oralsex? Har han ikke nydt det lidt?

Kan godt være nogen ser lige modsat og tænker stakkels mand, men hvor stakkels synes i han er? Sober tone og god debat

Her er ariklen det omhandler: http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/taxachauffoer-jeg-blev-voldtaget-af-kvinde

- Malene&Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

karina1980

MaleneS2011baby<3 skriver:

En lille undring herfra, og nu er jeg ikke ude efter og blive kritiseret da der nok er nogen der ser denne debat værrende forkert.. Men kunne ikke lade være med og grine lidt sammen med kæresten d vi læste denne artikel på bt.dk der omhandler en mandlig taxa chauffør her fra Kolding, ikke langt fra hvor vi bor, der er blevet voldtaget af en kvindelig kunde, der tvang ham til oralsex.. Han har anmeldt det, men ikke kvinden endnu da han ikke ved om han vil..

Men her tænkte mig og Mike som det første 'hvordan kan det lade sig gøre?' en mand kan da umuligt være så forsvarsløs overfor en kvinde at han ikke kan gøre noget men bliver yvunget til og modtage oralsex? Har han ikke nydt det lidt?

Kan godt være nogen ser lige modsat og tænker stakkels mand, men hvor stakkels synes i han er? Sober tone og god debat

Her er ariklen det omhandler: http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/taxachauffoer-jeg-blev-voldtaget-af-kvinde

- Malene&Maja

umiddelbart så har de jo bevist at det fysisk ikke kan lade sig gøre, men det kan det bestemt psykisk.

kvinder kan godt voldtage mænd, det lyder underligt,men faktisk kan de føle sig præcis ligeså krænket selvom de den både står og spytter

og ikke alle kvinder er jo små, nogle kan virkelig få krammet på en mand, plus de kan have overraskelsmomentet med sig

Anmeld

7. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

- Malene&Maja

Ligesom en kvinde godt kan blive våd selvom hun bliver voldtaget, får manden også rejsning, men kvinden eller manden nyder det af den grund ikke.

Hmmm...ved ikke mht. at han kunne forsvare sig. Det kommer vel an på mandens fysik og kvindens fysik hvorvidt han kunne forsvare sig. Derudover kommer det også an på hviilken "type" mand det er.

Det er ærgeligt at man reagerer ved at grine og undre sig når det sker eller når mænd lever i voldelige forhold. Det er synd for de mænd, der må skamme sig og være bange for at tale med andre om det, af frygt for at blive gjort til grin.

Anmeld

7. februar 2012

Princesspigen

jeg kan godt se i er skeptisk i forhold til en taxa og i forhold til at de fleste mænd jo ville nyde det..

men lad os venne den så, hvad hun hun truer ham, hvad hvis hun bruger vold eller våben, måske han er til mænd og føler sig krænket på den måde, eller som det kan ske hjemme i et hjem, blive bundet til sengen og voldtaget, selv om manden nyder det kan han sagtens blive voldtaget og føle sig krænket.. der kan være så mange ting i sådan noget, og ide at han har nydt det er jo nok grunden til han måske er lidt forvirret og derfor ikke melder det.. ;-)

bare mine tanker  :-)

Anmeld

7. februar 2012

aarhusmor

nu kan hun jo have været større og stærkere og stået med et våben i hånden. Det er vel ikke en umulighed

Anmeld

7. februar 2012

UnderCover37

Mænd kan godt voldtages - deres lem kan sagtens blive erigeret helt uden at dette er en ønsket reaktion og manden føler væmmelse ved det der foregår.

Præcis som en kvinde der bliver voldtaget kan opleve at være blevet våd under voldtægten så har det altså intet med nydelse at gøre.

Det er formodenligt ikke så ofte det sker denvej rundt og bliver endnu sjældnere anmeldt da det for en mand lige så vel som for en kvinde er forbundet med stor skam at haveværet udsat for et seksuelt overgreb - samt det faktum at folk om muligt har endnu sværere ved at tro en mand der fortæller den slags end hvisdet var omvendt kønsrollefordeling.

Jeg synes det er tragisk at der bliver trukket på smilebåndet over denne slags nyheder og jeg oplvede desværre at der blev gjort tykt grin med historien i går bla.på Fb og det gør det da ikke nemmere for noglen overhovedet - mand, kvinde eller barn der bliver krænket.

Anmeld

7. februar 2012

Prinsessens'Mor<3

Kan godt se jeg er den eneste der startede med den tanke, men tror der ville have stået hvis han blev truet, og der står at han endnu ikke ved om hun skal anmeldes..

Synes bare den måde det fortælles på lyder lidt som en uheldig situation, men at det ikke var det værreste som en kvinde der bliver voldtaget..

Og plejer taxa chaufførere ikke være store hårdfører mænd som skal kunne klare lidt af hvert i natte livet?

Anmeld

7. februar 2012

Prinsessens'Mor<3

vidste ærligtaget ikke mænd kunne få den op uden de ville, jeg troede kun den ville blive det hvis han blev tændt..

Anmeld

7. februar 2012

Muhmi

Prøv at forestille dig hvis en kvinde, haps, tager din penis i munden og siger, "Hvis du gør modstand, så bider jeg den af?"

Prøv så at forestille dig det om en mand der gør det samme ved en kvinde...

Det er det samme... Man bliver bare totalt lammet kunne jeg forestille mig...

Men kan godt forstå du synes det virker lidt underligt, det er jo ikke særlig tit det sker...

Anmeld

7. februar 2012

Muhmi

vidste ærligtaget ikke mænd kunne få den op uden de ville, jeg troede kun den ville blive det hvis han blev tændt..

Det troede jeg også indtil for et par år siden.. Men det er faktisk muligt... Skørt egentlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.