Jeg VED godt, at man ikke kan sammenligne babyer, MEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Happiness

Anonym skriver:

Jeg kan godt li' dig - vores fællessang må være: Du er ikke "aleneeeee..."

Her har han trukket benene op under sig i en måneds tid, og når han så ikke ligger på en glat overflade, så sætter hans fødder også af - men så er han lige som din ikke heeeeelt med på de der arme. Han lægger dem jo hen ad siden og bare kører på ansigtet hen over tæppet... Den dumme pingvin!

Så jeg tror måske al hans styrke ligger i hans ben - men jeg synes det er svært at træne de der arme, når han nægter at have dem foran sig i mere end 10 sekunder... Ih, han bliver den eneste dreng i verden med pingvintendenser!

Haha... Du beskriver lige hvad Lukas også gør! Han kører også fjæset hen over gulvet

Vi må være de stolte ejere til pindsvin så Lukas kan godt holde sig længe i armene, når benene ligger flat.... Men så snart han kommer op på knæerne... Ja, så SMÅKAGE... Så ligger armene til siderne og snotten dybt begravet i gulvel...

De lærer det vel på et tidspunkt Går rundt og siger at han sikkert går før han kravler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

LR85

Tag du det med ro. Min dreng trillede nærmest aldrig. Og begyndte først a kravle meget sent og gik først som halvandet årig. Men det er jo okay, han er en god og sund dreng alligevel. 

Lad ham ligge så meget på maven, som muligt. Han brokker sig nokfordi det er hårdt, og det kræver øvelse  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.