Anonym skriver:
så vil jeg da lige sætte det op på en anden måde...
Min lille baby er på vej til de 5 mdr. Han har én gang trillet fra mave til ryg for en måned siden og har ikke gjort det siden. Når jeg ligger ham på maven nu, med armene ind under sig, så skynder han sig at smide armene ud til hver sin side, og bare ligge og savle eller bide i puslepuden/dynen. Hvad gør man lige ved dét? For holder jeg armene der, så bliver han sur.
Og jeg har egentlig været ret så afslappet med, at det nok skulle komme igang, men så ringer en veninde og fortæller at hendes søn, der er 2 mdr yngre lige er begyndt at trille! 
Så kære mødre... Hvornår begyndte jeres at trille? Og hvis de var sene til det, var de så også senere ude med fx kravle osv.? HAn får SÅ megen ros fra SP med kontakt og nysgerrighed og alt muligt andet, men derfor er det altså stadig lidt træls, at man ikke føler, at man gør nok, siden han er sådan bagefter gennemsnittet.
Så nu håber jeg, at der er flere, der har haft samme oplevelse... For hvorfor én gang trilning fra mave til ryg (medmindre det var et uheld - det var min kæreste, der sad ved ham), for så bare at stoppe og nu ikke gide at træne armmuskler.
min har kun gjort det 3 gange og er også på vej mod de 5 måneder.
Han er meget tilfreds med at ligge på maven, derfor gider han ikke bruge kræfter på at trille...det er i hvert fald hvad min SP tror er årsagen.
Når han ligger på maven bevæger han sig rundt, små kravler bagud og sådan.