Hvordan gør i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

BabyMiracle <3

JeNoVa skriver:

Det er fordi, jeg altid render rundt og laver alt muligt, mens jeg børster tænder. Hvis jeg bruger vand på tandbørsten, har jeg fundet ud af, at jeg hurtigt kommer til at savle for meget, og så skal jeg hen til en håndvask og spytte ud, før jeg er færdig med at børste tænderne.

Når jeg så er færdig, spytter jeg bare overskydende tandpasta ud, for det skulle være mest effektivt, hvis den resterende tandpasta får lov til at blive på tænderne og virke.

Det hele er bare et spørgsmål om vane. Hvis du lige pludselig ikke havde mulighed for at få koldt vand på tandbørsten, ville du nok vende dig til den nye fornemmelse ret hurtigt.

Tja, det har du nok ret i .. Sådan havde jeg ikke tænkt på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Troldemommi

Bare der er vand nok, så er jeg fuldstændig ligeglad med hvilken temperatur det har :-)

Men jeg drikker meget efter tandbørstningen, ret dumt egentligt for en time efter vi er gået i seng, så skal jeg lige tisse en hel å ud først :-)

Monica

Anmeld

7. februar 2012

BabyMiracle <3

Monica P skriver:

Bare der er vand nok, så er jeg fuldstændig ligeglad med hvilken temperatur det har :-)

Men jeg drikker meget efter tandbørstningen, ret dumt egentligt for en time efter vi er gået i seng, så skal jeg lige tisse en hel å ud først :-)

Monica

Hehe.. 

Kan simpelthen ikke hvis vandet ikke er is koldt

Anmeld

7. februar 2012

Muhmi

Kan børste tænder i hvad som helst... Altså vand

Anmeld

7. februar 2012

lio

Min tandlæge anbefalede varmt vand så har gjort det lige siden. (5-6 år) men hvis jeg gør det sammen med kæresten som bruger koldt så bruger jeg det samme som ham, gider ikke justere på temperaturen for er egentlig ret ligeglad, bare det ikke er kogende vand.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.