Hvordan gør i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Koldt vand af den årsag, at varmt vand kan opløse bakterierne i rørerne osv. Derfor vasker jeg også hænder i koldt vand (Og så fordi det er det varme vand der udtørrer ens hud)

Har du glemt min PB? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

BabyMiracle <3

AalborgPigen skriver:

Har du glemt min PB? 

Puha, troede lige den var til mig, fik det helt dårligt over hvis jeg ikke havde svaret dig

Anmeld

7. februar 2012

Dinna88

MajaBaby skriver:

Jeps, sådan har jeg også lidt tænkt .. Men alligvel er jeg ikke sådan en bakterie freak, så alt bare skal være sterilt

Det er jeg heller ikke! Tro mig Men er netop nu igang med hygiejnekursus.. Og det er bare forfærdeligt KLAMT at få al den kendskab til bakterier

Anmeld

7. februar 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Har du glemt min PB? 

arg, CRAP! Svar kommer NU med forklaring!

Anmeld

7. februar 2012

Muffin_girl

MajaBaby skriver:

Puha, troede lige den var til mig, fik det helt dårligt over hvis jeg ikke havde svaret dig

Nej bare rolig.. Undskyld 

Anmeld

7. februar 2012

JeNoVa

Jeg har stemt blankt, da jeg ikke bruger vand ved tandbørstning. Kun til at skylle tandbørsten bagefter og da er jeg ligeglad med temperaturen af vandet.

Anmeld

7. februar 2012

BabyMiracle <3

Dinna88 skriver:

Det er jeg heller ikke! Tro mig Men er netop nu igang med hygiejnekursus.. Og det er bare forfærdeligt KLAMT at få al den kendskab til bakterier

Ja, jeg kunne godt forestille mig det

Anmeld

7. februar 2012

BabyMiracle <3

AalborgPigen skriver:

Nej bare rolig.. Undskyld 

Anmeld

7. februar 2012

BabyMiracle <3

JeNoVa skriver:

Jeg har stemt blankt, da jeg ikke bruger vand ved tandbørstning. Kun til at skylle tandbørsten bagefter og da er jeg ligeglad med temperaturen af vandet.

Ej, hvordan kan du ikke bruge vand? :O .. Er det ikke ulækkert at komme til at sluge tandpasta? :O

Anmeld

7. februar 2012

JeNoVa

MajaBaby skriver:

Ej, hvordan kan du ikke bruge vand? :O .. Er det ikke ulækkert at komme til at sluge tandpasta? :O

Det er fordi, jeg altid render rundt og laver alt muligt, mens jeg børster tænder. Hvis jeg bruger vand på tandbørsten, har jeg fundet ud af, at jeg hurtigt kommer til at savle for meget, og så skal jeg hen til en håndvask og spytte ud, før jeg er færdig med at børste tænderne.

Når jeg så er færdig, spytter jeg bare overskydende tandpasta ud, for det skulle være mest effektivt, hvis den resterende tandpasta får lov til at blive på tænderne og virke.

Det hele er bare et spørgsmål om vane. Hvis du lige pludselig ikke havde mulighed for at få koldt vand på tandbørsten, ville du nok vende dig til den nye fornemmelse ret hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.