prøvekaniner til perle kursus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

lounika

Catering-Cakes skriver:

Ej det er da TOTALT gået min næse forbi at du laver sådan noget

WAUW hvor er det flot og "helt sit eget" (Er helt vild med unikke smykker)

Det ville jeg helt vildt gerne prøve, men bor på sjælland, så hvis du på et tidspunkt får "udvidet" så du laver kurser på sjælland så vil jeg helt sikkert melde mig til

Er det er en uddannelse eller hvordan? Glaspuster eller? Ja undskyld mit lidt skøre spørgsmål, men har virkelig aldrig set det før, laver ellers bare alt hvad man kan støve op af kreative ting

Hilsen Anja

nej det er ikkke en udandelse men blodt kursus. og vi arbejder med ilt og gas se på hjemmesiden hvordan en perle bliver til... det er det du vil lære her ved mig at lave dem... også samle dem til smykker bag efter...   jeg mener alle kan lære det....  og er man bare lidt vild med kreative ting så skal man bare prøve det her.. det er noget at det fedeste og lave jeg er selv til allllttt kreativt men det her er nr 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

lounika

Dot D skriver:

Så vil jeg lige høre et par veninder, som også har snakket om glaskurser, så vender jeg tilbage til dig...

Nok ikke i dag, vi er startet i praktik, så jeg ved ikke helt, hvornår jeg kan fange dem..

Så jeg skriver, og så ser vi, om du stadigt har brug for kaniner

skal jo bruge mine kaniner rimeleig hurtig inden d 22..  men du er meget velkommen til at høre dine veninder om det var noget ... ellers bare et alm kursus bag efter med baby rabat selfølig jo

Anmeld

7. februar 2012

Dot D

lounika skriver:

skal jo bruge mine kaniner rimeleig hurtig inden d 22..  men du er meget velkommen til at høre dine veninder om det var noget ... ellers bare et alm kursus bag efter med baby rabat selfølig jo

Hvilke dage kan du? Så jeg har noget at komme med

Anmeld

7. februar 2012

Awd

lounika skriver:

ja det er meget fantastisk at lave det selv og såååå unike smykker man får ud af det... kommer  nok ikke lige til sjæland med det desvære da det kræver meget udstyr.... men jeg har en anden der over fra der gerne vil på et hel dags kusrsus en wekeend og hun vil gerne tilbyde sammelkørsel.... var det noget for dig???

Det var helt sikkert en mulighed, men det må nok vente lidt, har lige fået en lille søn og det er vidst lidt for længe at undvære sin moar endnu

Hvor køber man/du ind til det? Herhjemme eller hvordan? Bliver nysgerrig, tænkte man kan se farver og redskaber og sådan (og læse om hvordan det foregår, for det lyder vildt spændende)

Anmeld

7. februar 2012

lounika

Dot D skriver:

Hvilke dage kan du? Så jeg har noget at komme med

næsten alle dage .. minus fra i morgen til søndag og så lørdag d 26 er der fastalavn s fest i vores by ( i vores garage) men eller alle dage og dag - aften og wekkend

Anmeld

7. februar 2012

Dot D

lounika skriver:

næsten alle dage .. minus fra i morgen til søndag og så lørdag d 26 er der fastalavn s fest i vores by ( i vores garage) men eller alle dage og dag - aften og wekkend

Ok, jeg finder ud af noget

Anmeld

7. februar 2012

lounika

Catering-Cakes skriver:

Det var helt sikkert en mulighed, men det må nok vente lidt, har lige fået en lille søn og det er vidst lidt for længe at undvære sin moar endnu

Hvor køber man/du ind til det? Herhjemme eller hvordan? Bliver nysgerrig, tænkte man kan se farver og redskaber og sådan (og læse om hvordan det foregår, for det lyder vildt spændende)

babyer er velkommen jeg har selv en søn på 7 mdr.. hvor gammel er din????  og hende den anden har også en på 7 mdr hende der over fra..

jeg køber mit i england men kan ogsp købe det her hjemme .. det er lidt dyrt at starte op med du skal som minimum have 5000 kr kun til starte til 1 person..

søg på lampework på googel og se noget vildt fedt fra udlandet der er ikke så meget her hjemme man kan se.. men det er utrolig fedt at lave..

Anmeld

7. februar 2012

lounika

Dot D skriver:

Ok, jeg finder ud af noget

super ... men først til mølle.. kun et hold kaniner ....

du kan sms mig 25567270 hvir du finder ud af noget for er ikke ved net fra i morgen til søndag

Anmeld

7. februar 2012

Trine89

lounika skriver:

man vil lære ta lave unika glas perler til smykker.. lige som dem du kan se på min hjemmeside..

er det farre ved hamme eller den anden du har bodet i der er hvis to.. jeg har kun i 1,5 år ca.. 

Okey.. så er det ikke lige noget alligevel.. men held og lykke med det.. 

jep Farre ved hammel.. min eks havde hus der så jeg flyttede ind ved ham.. men det er helt tilbage i 2009..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.