prøvekaniner til perle kursus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

lounika

hej piger..

nu er mit kursus oppe at stå.

og de først hold er bokket..

men tænkte jeg skulle bruge et par øvekaniner til en kursus.

for at se hvor meget ny begynder kan nå på eks 3 timer, og i skal der efter endt kursus give jeres mening om mig og det i har fået ud af det og så vidre..

et kursus på 3 timer koster 300 kr..

1-4 kaniner skal jeg bruge på samme dag..  og i skal boldt betale for martialer så får i jo selfølig jeres perler med hjem..

var det noget for dig en en veninde?   i skal nok ikke bo så langt væk at det er besværligt for jer..   jeg bor i farre ved hammel..

og mit først rigtige kursus er d 22 så det skal jo være inden der..

se min hjemmeside www.lounika.dk  for bilder og mere info om et kursus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Sofia24

Prøver lige at fange dig her

Jeg har skrevet på en af dine tøj-annoncer... Håber du svarer tilbage

Anmeld

7. februar 2012

lounika

Sofia24 skriver:

Prøver lige at fange dig her

Jeg har skrevet på en af dine tøj-annoncer... Håber du svarer tilbage

sory... så det kun lige så græd bette så glemte det igen... hummel og småfolk er væk..   desværre

Anmeld

7. februar 2012

Awd

Ej det er da TOTALT gået min næse forbi at du laver sådan noget

WAUW hvor er det flot og "helt sit eget" (Er helt vild med unikke smykker)

Det ville jeg helt vildt gerne prøve, men bor på sjælland, så hvis du på et tidspunkt får "udvidet" så du laver kurser på sjælland så vil jeg helt sikkert melde mig til

Er det er en uddannelse eller hvordan? Glaspuster eller? Ja undskyld mit lidt skøre spørgsmål, men har virkelig aldrig set det før, laver ellers bare alt hvad man kan støve op af kreative ting

Hilsen Anja

Anmeld

7. februar 2012

Trine89

Heej, 

Hva ville man skulle lære på det kursus?? 

Og så lige en anden ting.. 
Hvor længe har du boet i Farre, har selv boet der en gang for nogle år tilbage.. hihi syntes bare lige det var lidt sjovt

Anmeld

7. februar 2012

Dot D

Det lyder spændende... Skriver du, når du har en dato, så vil jeg se om det passer med min arbejdsplan....

Anmeld

7. februar 2012

lounika

Trine89 skriver:

Heej, 

Hva ville man skulle lære på det kursus?? 

Og så lige en anden ting.. 
Hvor længe har du boet i Farre, har selv boet der en gang for nogle år tilbage.. hihi syntes bare lige det var lidt sjovt

man vil lære ta lave unika glas perler til smykker.. lige som dem du kan se på min hjemmeside..

er det farre ved hamme eller den anden du har bodet i der er hvis to.. jeg har kun i 1,5 år ca.. 

Anmeld

7. februar 2012

lounika

Dot D skriver:

Det lyder spændende... Skriver du, når du har en dato, så vil jeg se om det passer med min arbejdsplan....

jammen der kurser alle dage .... og kaninerne er som det lige passer med dem og mig sammen så skriv hvis du vil være kanin hvornår du evt kan...

Anmeld

7. februar 2012

lounika

Catering-Cakes skriver:

Ej det er da TOTALT gået min næse forbi at du laver sådan noget

WAUW hvor er det flot og "helt sit eget" (Er helt vild med unikke smykker)

Det ville jeg helt vildt gerne prøve, men bor på sjælland, så hvis du på et tidspunkt får "udvidet" så du laver kurser på sjælland så vil jeg helt sikkert melde mig til

Er det er en uddannelse eller hvordan? Glaspuster eller? Ja undskyld mit lidt skøre spørgsmål, men har virkelig aldrig set det før, laver ellers bare alt hvad man kan støve op af kreative ting

Hilsen Anja

ja det er meget fantastisk at lave det selv og såååå unike smykker man får ud af det... kommer  nok ikke lige til sjæland med det desvære da det kræver meget udstyr.... men jeg har en anden der over fra der gerne vil på et hel dags kusrsus en wekeend og hun vil gerne tilbyde sammelkørsel.... var det noget for dig???

Anmeld

7. februar 2012

Dot D

lounika skriver:

jammen der kurser alle dage .... og kaninerne er som det lige passer med dem og mig sammen så skriv hvis du vil være kanin hvornår du evt kan...

Så vil jeg lige høre et par veninder, som også har snakket om glaskurser, så vender jeg tilbage til dig...

Nok ikke i dag, vi er startet i praktik, så jeg ved ikke helt, hvornår jeg kan fange dem..

Så jeg skriver, og så ser vi, om du stadigt har brug for kaniner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.