Nem men lækker middag til gæster - nogle gode idéer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.855 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

K&S

Vi får besøg af et vennepar på torsdag, som vi ikke har set rigtig længe, så vil gerne lave lidt lækker mad, meeen det må også gerne være nemt at lave

Kom kom kom med nogle gode idéer - også gerne med opskrifter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Karo

Køb en hel røget lakse side. Fjern skindet og skær resten ud i skiver på ca 1 cm tykkelse. Server med asparges kartofler, ruccula salat, citron og estragon sovs.

Super nemt og smager s.... godt

Anmeld

7. februar 2012

Malthesmoar

Syntes mexicansk er lækkerStart evt med lune na hos m ost og så ellers hele nolo often med hva dertil hører

Anmeld

7. februar 2012

K&S

Karo skriver:

Køb en hel røget lakse side. Fjern skindet og skær resten ud i skiver på ca 1 cm tykkelse. Server med asparges kartofler, ruccula salat, citron og estragon sovs.

Super nemt og smager s.... godt

MUMS, det lyder godt, men jeg kan desværre ikke tåle rucola

Har du andre gode forslag?

Anmeld

7. februar 2012

Malthes mor

K&S skriver:

MUMS, det lyder godt, men jeg kan desværre ikke tåle rucola

Har du andre gode forslag?

Jeg blander mig lige Babyspinatblade er også godt i salaten. Så det kan du da erstatte rucolaen med.

Anmeld

7. februar 2012

minimig

Hvad med nakkefilet, krydret med timian, oregano, basilikum (eller hvad i føler for) samt salt og peber. Den skal bare i ovnen - det er da nemt. Som tilbehør kunne være bagte rodfrugter eller evt en salat med små kartofler, feta, salat m.m.

Det er i hvert fald vintermad

Anmeld

7. februar 2012

Mussen2

Enebærgryde eller mørbrad gryde med lækkerbrød til. Så nemt, kan laves i forvejen. Lækkert

Anmeld

7. februar 2012

Levi&LilysMor

K&S skriver:

Vi får besøg af et vennepar på torsdag, som vi ikke har set rigtig længe, så vil gerne lave lidt lækker mad, meeen det må også gerne være nemt at lave

Forret: lakseroulade

Hovedret:mexicansk lasagne fra bunden...

Dessert: pandekager med is

Anmeld

7. februar 2012

Muffin_girl

K&S skriver:

Hvad med mørbrad med friskost, pakket ind i bacon Og så dertil ovn kartofler, og en salat med pinjekerner, mix salat, halve cherrytomater, hakket rødløg og olie/balasamico dressing over ? 

Eller kotelletter i fad med en frisk salat?

Hakkebøf i ovn med masser grøntsager, kartoffelmos og brocollisalat? 

Anmeld

7. februar 2012

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Her prøvede jeg med fyldte peberfrugter med ovn bagte kartofler, salat og hjemmelavede dressing.
Og det blev en succes, så vores venner har allerede bestilt det til næste gang de kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.