Søger: bog med opskrifter til babymad :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. februar 2012

HeidiØ

K&S skriver:

Det er vist heller ikke alle kommuner, der udleverer den mere - spare spare spare

Ja, lige den der har jeg ihvertfald ikke fået! Den virker da super god!

Så ja; spare spare spare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

William er efterhånden begyndt på masser af grød, og så har jeg tænkt at man må kunne få en slags opskriftbøger til de helt små!

Savner inspiration nemlig ...

Nogle der ligger inde med en de vil af med som er billigere end at købe i boghandlen?

Jeg ved at de i Føtex har et kæmpe udvalg... Fra 29 kr og opefter  

Anmeld

7. februar 2012

Karo

Apoteket har en der ikke er frygtelig dyr

Anmeld

7. februar 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Jeg ved at de i Føtex har et kæmpe udvalg... Fra 29 kr og opefter  

Super!  Det vil jeg kigge på!

Anmeld

7. februar 2012

HeidiØ

Karo skriver:

Apoteket har en der ikke er frygtelig dyr

Tak for tippet!

Anmeld

7. februar 2012

tinasmor

Den som der var en der linkede til, det var også den jeg mente på apoteket (jeg kom vist til at skrive Matas tidligere) men det var apoteket jeg mente Jeg fik min i sin tid af SP.

Nu ved jeg ikke hvor gl. bebs er, men et par nemme tid at lave når de er omkring 6 måneder:

Øllebrød, kartofelmos med forskellige grøntsager, havregrød mv.

Anmeld

7. februar 2012

TrineMine86

HeidiØ skriver:

William er efterhånden begyndt på masser af grød, og så har jeg tænkt at man må kunne få en slags opskriftbøger til de helt små!

Savner inspiration nemlig ...

Nogle der ligger inde med en de vil af med som er billigere end at købe i boghandlen?

nu har jeg ikke lige læst de andre svar i tråden, men min sp anbefalede den bog der er udgivet af sundhedsstyrelsen ang. ske mad osv, der er opskrifter og en masse info i, den skulle koste omkring 60 kr og kan købes på apoteket..

Anmeld

7. februar 2012

HeidiØ

TrineMine86 skriver:

nu har jeg ikke lige læst de andre svar i tråden, men min sp anbefalede den bog der er udgivet af sundhedsstyrelsen ang. ske mad osv, der er opskrifter og en masse info i, den skulle koste omkring 60 kr og kan købes på apoteket..

Måske er det den der er omtalt som "den fra apoteket" i min tråd .. suuuper, den må jeg ha fat i! ...

Anmeld

7. februar 2012

HeidiØ

tinasmor skriver:

Den som der var en der linkede til, det var også den jeg mente på apoteket (jeg kom vist til at skrive Matas tidligere) men det var apoteket jeg mente Jeg fik min i sin tid af SP.

Nu ved jeg ikke hvor gl. bebs er, men et par nemme tid at lave når de er omkring 6 måneder:

Øllebrød, kartofelmos med forskellige grøntsager, havregrød mv.

Åååh okay Så nøjes jeg bare med apoteket!

Han er 5 mdr - ¨så glæææder mig til om 1 mdr når han skal ha havregrød og sån! SP sir vi bare kan begynde med lidt kartofelmos og grøntsager nu .. Altså, det er så spændende med alle de ting man skal lave og fryse ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.