Søger: bog med opskrifter til babymad :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.702 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. februar 2012

HeidiØ

William er efterhånden begyndt på masser af grød, og så har jeg tænkt at man må kunne få en slags opskriftbøger til de helt små!

Savner inspiration nemlig ...

Nogle der ligger inde med en de vil af med som er billigere end at købe i boghandlen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

132319

Jeg har et par stykker, kan lige gå ud og kigge

Anmeld

7. februar 2012

HeidiØ

132319 skriver:

Jeg har et par stykker, kan lige gå ud og kigge

Uuh super

Anmeld

7. februar 2012

tinasmor

HeidiØ skriver:

William er efterhånden begyndt på masser af grød, og så har jeg tænkt at man må kunne få en slags opskriftbøger til de helt små!

Nogle der ligger inde med en de vil af med som er billigere end at købe i boghandlen?

Jeg synes den bedste bog er den fra Matas (ellers spørg SP om hun har den så kan man få den gratis) den ksoter 75 kr. Og den hedder et eller andet med mad til baby og børn eller sådan noget. Den er rigtig god og der er opskrifter fra den første grød og så op til tumlinge alderen.

Anmeld

7. februar 2012

132319

HeidiØ skriver:

Uuh super

Hmm, de jeg har er til lidt større børn, der er i hvert fald ikke rigtig opskrifter på grød i 

Anmeld

7. februar 2012

HeidiØ

tinasmor skriver:

Jeg synes den bedste bog er den fra Matas (ellers spørg SP om hun har den så kan man få den gratis) den ksoter 75 kr. Og den hedder et eller andet med mad til baby og børn eller sådan noget. Den er rigtig god og der er opskrifter fra den første grød og så op til tumlinge alderen.

Okay Har faktisk et gavekort til matas, så vil jeg da prøve at lure det! Tak for tippet

Anmeld

7. februar 2012

K&S

HeidiØ skriver:

Har du ikke fået en af SP´en?

Ellers kan du hente et eksemplar her:

http://www.sst.dk/publ/Publ2012/BOFO/Boern/MadSkeFam13udg.pdf

Den synes jeg har været super god

Anmeld

7. februar 2012

HeidiØ

132319 skriver:

Hmm, de jeg har er til lidt større børn, der er i hvert fald ikke rigtig opskrifter på grød i 

Nå for dælen ja, det er lidt for tidligt !

Anmeld

7. februar 2012

HeidiØ

K&S skriver:

Har du ikke fået en af SP´en?

Ellers kan du hente et eksemplar her:

http://www.sst.dk/publ/Publ2012/BOFO/Boern/MadSkeFam13udg.pdf

Den synes jeg har været super god

Det sys jeg ikke lige at mindes jeg har  .. men tak for linket, den vil jeg hente så!

Anmeld

7. februar 2012

K&S

HeidiØ skriver:

Det sys jeg ikke lige at mindes jeg har  .. men tak for linket, den vil jeg hente så!

Det er vist heller ikke alle kommuner, der udleverer den mere - spare spare spare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.