Hjælp en ny flaskemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Mother-love

Det er smag og behag hvad man vil og kan gøre. Når barnet er 4 mdr behøver man ikke koge vandet mere. Jeg brugte beauvais og jeg gjorde klar til et døgn afgangen. Jeg kom vand i fra vandhanen og kom pulveret i. Og så stod de llar ikøleskabet og når isabella såskulle have en flaske varmede vi den i microen og så fik hun den. Og vi har aldrig haft problemer med at vi har gjort dette. Så synes du skal gøre hvad du finder nemmest og bedst til dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

Sommersko

MaybeBaby skriver:

Nu ved jeg ikke hvilket mærke du bruger, men ved Allomin er det først ved de 6 mdr., at du må lave til 24 timer. Den første pakke fra 0-6 mdr. må du lave til max 8 timer i forvejen.

Jeg gør sådan, at jeg koger al vandet, fylder det i flaskerne og lader dem lige køle af, inden jeg sætter låg på og ind i køleskabet.

Når han så bliver sulten så gider jeg altså ikke varme det op til 70 grader for så at køle det ned igen (som der står), så jeg smider flasken i mikroen på ca 50 sek-1 min og putter MME i, ryste ryste og så køler jeg den lige lidt af hvis der er grund til det.

/Mette

præcis sådan har viogså altid gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.