Anonym skriver:
Desværre løber jeg mere og mere tør for mælk, så er i samråd med min SP begyndt på flaske til min datter på 4 måneder. Men jeg er jo så rimelig ny i den her flaskeverden og har nogle spørgsmål.
Har fået at vide at fra 4 måneder må man gerne laver flasker klar til hele dagen og sætte i køleskabet. Men forstår ikke helt hvordan!
Koger man vandet, køler det ned, tilsætter pulver og kommer i køleskabet så flasken er kalr til at blive varmet op??
Eller kommer man pulveret i når vandet har 37 grader, ryster, sætter i køleskabet og genopvarmer når man skal bruge det?
Forstår ikke helt hvordan man skal gøre, hvis man gør flasken klar på forhånd. Hjælp! 
Det lader til, der er flere måder at gøre på, men du får også lige min metode.
Vores dreng får NAN H.A. 1. Vi har 1 liter afkogt vand stående i en beholder med låg i køleskabet. Når der vaskes og steriliseres flasker, sætter jeg vand til at koge.
Når flaskerne er rene og klar, hælder jeg vandet fra køleskabet på flaskerne, svarende til den mængde han spiser for tiden. Vandbeholdren skylles og fyldes med det nye kogte vand, som står til afkøling og bliver så sat i køleskabet.
Vi blander en flaske ad gangen, typisk når han lige har spist, blander vi den næste. Vi blander altid i koldt afkogt vand, som varmes ca. 31 sek i micro på 900W.
Når vi er på farten har jeg 2 flasker med koldt vand med og en termokande med kogt vand i. Jeg starter med at blande det varme vand i, til det har den rette temperatur. Så vil der være for meget vand i flasken, men det hældes ud eller tilbage i termokanden. Og så pulver i fra doseringsbeholder.
Hvis vi skal et sted hen, jeg ved der er micro, så gør vi som derhjemme. Eller et kort smut ud, så har jeg en flaske med varmt vand, som ligger i et termobetræk, så det holder sig varmt, og der kommes pulver i, når han skal spise.