1 dag i jeres vuggestue!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Chris86

Sakris skriver:

hos os ser den sådan ud:

6:30-7:30 morgenmad (der er vores datter der ikke)

9:00 Frugt og brød

11:00 Frokost

11:30 ca begynder de at lægge børnene ud. I starten havde vores datter brug for 2 lurer, så de gemte maden, og lod hende sove når hun var træt. Som der var en gang formiddag og en gang eftermiddag.

14:30 har de frugt og brød igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Palaja

Chris86 skriver:

Ja da
Vores datter skal i vuggestue inden længe og har lige snakket med dem.. Og på pædagogen lød det bare lige som om de sov til middag omkring kl tolv (alle sammen)... Derfor lidt undren..
Men ved nærmere eftertanke, var det måske mere de store børn hun hentydet til ;D

Ja de små sover som regel to gange på en dag. Men det skal nok passe at de fleste sover samtidigt, jeg ved sgu ikke hvordan de gør det, meget imponerende  Så jeg vil tro at jeres datter med tiden også vil få fast sovetid der, fordi det passer ind i rytmen i vuggestuen, og så falder de ligeså stille ind i samme rytme. Sådan gik det i hvert fald her 

Anmeld

7. februar 2012

Chris86

Palaja skriver:

Ja de små sover som regel to gange på en dag. Men det skal nok passe at de fleste sover samtidigt, jeg ved sgu ikke hvordan de gør det, meget imponerende  Så jeg vil tro at jeres datter med tiden også vil få fast sovetid der, fordi det passer ind i rytmen i vuggestuen, og så falder de ligeså stille ind i samme rytme. Sådan gik det i hvert fald her 

Ja nu må vi se....

Anmeld

7. februar 2012

Clisolka

Sakris skriver:

hos os ser den sådan ud:

6:30-7:30 morgenmad (der er vores datter der ikke)

9:00 Frugt og brød

11:00 Frokost

11:30 ca begynder de at lægge børnene ud. I starten havde vores datter brug for 2 lurer, så de gemte maden, og lod hende sove når hun var træt. Som der var en gang formiddag og en gang eftermiddag.

14:30 har de frugt og brød igen

Det er det samme i vores vuggestue - min datter spiser dog morgenmad med de andre børn og hygger imens  

Engang før jul begyndte de på kun at give min datter en lur, og det er mellem 11-15 hun sover - så får hun mad når hun står op igen. 

Anmeld

7. februar 2012

AnneBJ

Morgenmad indtil 7.15 

Formiddagsmad kl. 8.30

De små kommer ud til formiddagslur efter behov, de store laver aktiviteter, ude eller inde

Kl. 11 er der frokost - de små vækkes ikke, der gemmes bare mad

Kl. 14/når børnene vågner er der eftermiddagsmad. De små får ofte noget lidt tidligere, så det kan nås inden de skal sove igen. 

Anmeld

7. februar 2012

maria_wlt

Til 7.30 er der morgenmad

Kl. 9 spiser de frugt / brød

Kl. 10.30 spiser de frokost

Kl. 14 spiser de frugt / brød / andet

De sover når de er trætte .. Ikke fast sovetid for alle børn .. Hvis et barn sover når de andre spiser , gemmer de bare mad , som h*n får når h*n så vågner

Det er præcis som vores dag

Anmeld

7. februar 2012

MortilCilas

Det her er min søns helt egen rytme, den er ikke ens for alle børn der nede.

6.30-8.00 morgenmad

9.00 middagslur (vågner lige inden middagsmaden)

10.45 middagsmad

13.00 (14.00) sover han middaslur igen

14.00 frugt

15.00 bliver hentet

Anmeld

8. februar 2012

Chris86

Takker for alle svar... Har vist fået svar på det med sovetiderne ;O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.