DH - Er der nogen der ved, hvornår det er onsdag igen :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

FrkZier

Zafir skriver:

Så du er en sæson bagud??...

har lige tænkt over det, og tror faktisk jeg har set en del frem for det - min hukommelse er bare helt ude at skide :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Zafir

PT skriver:

Hvad er det dog du siger - er DH ved at køre på sidste vers 

Altså sidste år, syuns jeg at jeg læste at det varede 2012 igennem i US. Så er vi jo en sæson bagud i DK... Så vi skulle køre lidt længere eller noget. mmm...

Anmeld

6. februar 2012

Zafir

FrkZier skriver:

har lige tænkt over det, og tror faktisk jeg har set en del frem for det - min hukommelse er bare helt ude at skide :p

Jeg er også en røv til at skille tingene fra hinanden. Når jeg ser de gamle afsnit. Så kan jeg ikke sige: Nååee det var i den og den sæson.

MEN - jeg elsker det ikke desto mindre

Anmeld

6. februar 2012

Trine89

Zafir skriver:

Øhhh altså - jeg er ikke helt med på numrende. Men jeg MENER at det er sæson 7 vi har set sidst i DK

Så var det jo meningen at der kun skulle køre en sæson mere i US. Men det ser da udtil at der kommer en mere så

Okey så er jeg med  
Jeg troede bare det var 8 vi lige have set og så at 9  ville være den der kommer næste gang..

Forvirringen længe leve.. men jah det er da sikkert 8'eren der kommer nu her og så kommer der en mere.. men det gør da bestemt ikke noget 

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

Zafir skriver:

Jeg er også en røv til at skille tingene fra hinanden. Når jeg ser de gamle afsnit. Så kan jeg ikke sige: Nååee det var i den og den sæson.

MEN - jeg elsker det ikke desto mindre

hehe også mig! - og så bliver jeg bare så glad når jeg ser noget jeg ikke allerede har set før

Anmeld

6. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Zafir skriver:

Altså sidste år, syuns jeg at jeg læste at det varede 2012 igennem i US. Så er vi jo en sæson bagud i DK... Så vi skulle køre lidt længere eller noget. mmm...

Jeg snyder og ser det på nettet, så jeg er helt opdateret 

Men så må det være sidste sæson, jeg er ved at se - øv altså 

Anmeld

6. februar 2012

Zafir

PT skriver:

Jeg snyder og ser det på nettet, så jeg er helt opdateret 

Men så må det være sidste sæson, jeg er ved at se - øv altså 

LIge præcis DH ser jeg ikke forud. Jeg elsker mit onsdagshygge, med nye afsnit hehe.

Anmeld

6. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Zafir skriver:

LIge præcis DH ser jeg ikke forud. Jeg elsker mit onsdagshygge, med nye afsnit hehe.

Jeg havde ikke tålmodigheden til at vente 

Anmeld

6. februar 2012

Zafir

Trine89 skriver:

Okey så er jeg med  
Jeg troede bare det var 8 vi lige have set og så at 9  ville være den der kommer næste gang..

Forvirringen længe leve.. men jah det er da sikkert 8'eren der kommer nu her og så kommer der en mere.. men det gør da bestemt ikke noget 

Det er jeg ihvertfald ret sikker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.