DH - Er der nogen der ved, hvornår det er onsdag igen :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Trine89

Jeg ved ikke om dette kan have noget på sig.. men så ser det ud til at have lange udsigter

http://tv.popcrunch.com/desperate-housewives-to-air-through-2013-season-9/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

FrkZier

Zafir skriver:

Men hvsi det var forrigesæson de sendte igår (så desværre ikke tv), så må det jo være snart jo.. mmmm

mener faktisk der er en sæson efter den de viste igår, den de viste igår var der hvor Bree ville skilles, og lavede inbrud i deres hus

Anmeld

6. februar 2012

Zafir

Maria. skriver:

Synes jeg kunne læse mig frem til at det er d. 28 marts

aiiiiii... seriøst?!... næsten 2 mrd endnu æææv.

Anmeld

6. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
FrkZier skriver:

mener faktisk der er en sæson efter den de viste igår, den de viste igår var der hvor Bree ville skilles, og lavede inbrud i deres hus

Det er gammelt 

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

PT skriver:

Det er gammelt 

ja mente jeg nok kom nemlig lige i tanke om jeg faktisk selv har set en del videre end de hehe..

Anmeld

6. februar 2012

Zafir

Trine89 skriver:

Jeg ved ikke om dette kan have noget på sig.. men så ser det ud til at have lange udsigter

http://tv.popcrunch.com/desperate-housewives-to-air-through-2013-season-9/

Øhhhh... Så vidt jeg forstår den der artikel... Så er det jo at de laver ENDNU en sæson Måske

De skulle jo slutte i USA med i år jo. Så der kunne vi jo håbe på at de laver en sæson mere

Anmeld

6. februar 2012

Trine89

Zafir skriver:

Øhhhh... Så vidt jeg forstår den der artikel... Så er det jo at de laver ENDNU en sæson Måske

De skulle jo slutte i USA med i år jo. Så der kunne vi jo håbe på at de laver en sæson mere

Men er det ikke sæson 8 som sluttede her for nylig??

Anmeld

6. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Zafir skriver:

Hvad er det dog du siger - er DH ved at køre på sidste vers 

Anmeld

6. februar 2012

Zafir

FrkZier skriver:

Så du er en sæson bagud??...

Anmeld

6. februar 2012

Zafir

Trine89 skriver:

Men er det ikke sæson 8 som sluttede her for nylig??

Øhhh altså - jeg er ikke helt med på numrende. Men jeg MENER at det er sæson 7 vi har set sidst i DK

Så var det jo meningen at der kun skulle køre en sæson mere i US. Men det ser da udtil at der kommer en mere så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.