Vores første MMF kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

bobbles

Cassiopeia skriver:

mmm mums den ser lækker ud. Jeg bliver kagesulten!!

ja fik da smagt den men det var mere det med at tage billeder af den færdige kage der trak mere end at smage den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Dot D

Hvor fin..... Og sikke dejligt, at I kan være sammen om kage-projektet.... Det tror jeg alligevel ikke, jeg kan få min mand med på

Anmeld

6. februar 2012

bobbles

Dot D skriver:

Hvor fin..... Og sikke dejligt, at I kan være sammen om kage-projektet.... Det tror jeg alligevel ikke, jeg kan få min mand med på

vi sad og snakkede om vi godt kunne tænke os at lave en fondant kage også var det faktisk ham der kom med ideen om at vi skulle bage den nu her idag for at prøve, så det gjorde vi

Anmeld

6. februar 2012

Dot D

Frøken Christiansen skriver:

vi sad og snakkede om vi godt kunne tænke os at lave en fondant kage også var det faktisk ham der kom med ideen om at vi skulle bage den nu her idag for at prøve, så det gjorde vi

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

hej kagebundende har jeg bare købt. også er der to slags creme i. den ene er hindbær mousse, og den anden er toblerone creme. Og fondanten har jeg fundet inde på kagemor.dk og cremerne til selve kagen har jeg fundet på en side der hedder annettes kager, evt google det

Laver selv nogle lækre cremer, men savner videre inspiration til hjemmebagte bunde. har faktisk aldrig prøvet med købebunde. Bliver de ok? Skiller ikke ad, når man smører cremen ud?

Anmeld

12. februar 2012

bobbles

Baagøe skriver:

Laver selv nogle lækre cremer, men savner videre inspiration til hjemmebagte bunde. har faktisk aldrig prøvet med købebunde. Bliver de ok? Skiller ikke ad, når man smører cremen ud?

købe bunde er helt udemærkede!  

men vi regnede med at prøve at bage bunde selv i weekenden

Anmeld

12. februar 2012

Pige2009

købe bunde er helt udemærkede!  

men vi regnede med at prøve at bage bunde selv i weekenden

Har simpelthen ikke turde bruge dem Men godt at høre, de er gode nok. Bruger I de billige bunde eller dem fra Bisca?

Anmeld

13. februar 2012

bobbles

Baagøe skriver:

Har simpelthen ikke turde bruge dem Men godt at høre, de er gode nok. Bruger I de billige bunde eller dem fra Bisca?

bare de billige

Men vi skal forsøge os med at lave vores egne bunde i weekenden nu da manden har lovet at lave en lagkage til mig pga min føds.

og han kan os lave sådan nogen fine kager

Anmeld

13. februar 2012

Lullaby

så har vi brugt en del timer, men nu er den endelig færdig, manden og jeg har sammen lavet vores aller første MMF (Marsmellows fondant) kage  må simpelthen sige at den ser virkelig pæn ud, og den smager SÅ godt! dog en del eftersmag af sukker  men det var sjovt at prøve og det er ABSOLUT ikke sidste gang

Jeg er altså misundelig for jeg kan slet ikke lave det selv. Det bliver alt for tørt og revner osv. Jeres er bare så fint

Anmeld

13. februar 2012

bobbles

Lullaby skriver:

Jeg er altså misundelig for jeg kan slet ikke lave det selv. Det bliver alt for tørt og revner osv. Jeres er bare så fint

den sidste kage jeg lavede der revnede fondanten os lidt når jeg skulle prøve at lave pynt ( blomster mm.) men fik et tip man skal holde lidt igen med flormelisen man skal ikke bruge en hel pk som der ellers står på opskriften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.