Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så har vi brugt en del timer, men nu er den endelig færdig, manden og jeg har sammen lavet vores aller første MMF (Marsmellows fondant) kage må simpelthen sige at den ser virkelig pæn ud, og den smager SÅ godt! dog en del eftersmag af sukker men det var sjovt at prøve og det er ABSOLUT ikke sidste gang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er virkelig flot Hvilke bunde har du lavet? Kan man få en opskrift?
hvor er den fin
Baagøe skriver: Den er virkelig flot Hvilke bunde har du lavet? Kan man få en opskrift?
hej kagebundende har jeg bare købt. også er der to slags creme i. den ene er hindbær mousse, og den anden er toblerone creme. Og fondanten har jeg fundet inde på kagemor.dk og cremerne til selve kagen har jeg fundet på en side der hedder annettes kager, evt google det
Zafir skriver: Tillykke med den første kage Det blir jo oftest til flere
Tillykke med den første kage Det blir jo oftest til flere
ja det kunne jeg os godt frygte hehe kæresten har jo lovet han vil lave sådan en kage når jeg har fødselsdag her den 17
Nej hvor er den super flot
mmm mums den ser lækker ud. Jeg bliver kagesulten!!
Frøken Christiansen skriver: ja det kunne jeg os godt frygte hehe kæresten har jo lovet han vil lave sådan en kage når jeg har fødselsdag her den 17
B&J skriver: Nej hvor er den super flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128