Ih, min Svigermor er min redning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Trine89

B&J skriver:

ej hvor er det dejligt du har sådan en dejlig svigermor som kan komme og passe på jer og hjælpe jer lidt

Det er nemlig bare sååå dejligt.. 

Og som hun selv siger: jeg går jo bare hjemme på Efterløn, så det er jo bare sjovt for mig at komme ned til jer..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

hautecouture

Trine89 skriver:

Lige et dejligt positivt indlæg om svigermor. Der har jo været så mange som desværre har et dårligt forhold til sin svigermor. og hvor synes jeg der er synd, kan slet ikke forstille mig hvordan det måtte være..

Jeg har nu været små syg i en uges tid og i går blev det hele lige meget værre da jeg intet kunne fordi jeg havde så mega ondt i maven og kunne bare ligge sammenkrøllet på sofaen. Kæresten hang bare på alt i går.
Idag tog det så lige ENDNU en tur ned af bakken, da jeg har fået æren af at rende på toilet i tide og utide og ØV hvor er det bare træls. jeg har lidt mavekramper ind i mellem. og kan bare ikke noget.. bedst som man står og laver mad til lille pigen, falder jeg bare sammen på gulvet med mavekramper.. 

Nu har min dejlige svigermor så lige kørt den lange tur fra Hjallerup til Nyborg for at komme og hjælpe os med at få dagen til at hænge sammen og passe på mig og Caia mens farmand er på job.. IH hvor er det bare dejligt hun sår'n kommer og hjælper med at gøre det hele meget lettere for os.

Det er dejligt, at nogle af os har skønne svigermødre

Anmeld

6. februar 2012

Trine89

mor:) skriver:

sikke et dejligt indlæg

jeg er også rigtig glad for min svigermor

Hvor er det dejligt

Anmeld

6. februar 2012

B&J

Trine89 skriver:

Det er nemlig bare sååå dejligt.. 

Og som hun selv siger: jeg går jo bare hjemme på Efterløn, så det er jo bare sjovt for mig at komme ned til jer..  

jaaa det må være guld især så kan hun jo se den lille jeg vil også have det sådan når min søn får børn

Anmeld

6. februar 2012

Trine89

hautecouture skriver:

Det er dejligt, at nogle af os har skønne svigermødre

Jah det er det.. 

jeg har så svært ved at forestille mig hvordan det måtte være når man ikke kommer godt ud af det med sin svigerfamilie..  

Anmeld

6. februar 2012

hautecouture

Trine89 skriver:

Jah det er det.. 

jeg har så svært ved at forestille mig hvordan det måtte være når man ikke kommer godt ud af det med sin svigerfamilie..  

Ja, det må ikke være sjovt

Anmeld

6. februar 2012

Trine89

B&J skriver:

jaaa det må være guld især så kan hun jo se den lille jeg vil også have det sådan når min søn får børn

Det er jo lige det.. det er jo ikke så tit vi ses fordi de bor helt oppe i nordjylland.. 

så hun nyder bestemt også at kunne være lidt sammen med Caia..  

Anmeld

6. februar 2012

Trine89

hautecouture skriver:

Ja, det må ikke være sjovt

nej det må virkelig være frygteligt.. 

Anmeld

6. februar 2012

Troldemommi

Dejligt at høre, jeg elsker også min svigermor højt.

Anmeld

6. februar 2012

Trine89

Monica P skriver:

Dejligt at høre, jeg elsker også min svigermor højt.

Hvor er det dejligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.