Ih, min Svigermor er min redning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Trine89

Lige et dejligt positivt indlæg om svigermor. Der har jo været så mange som desværre har et dårligt forhold til sin svigermor. og hvor synes jeg der er synd, kan slet ikke forstille mig hvordan det måtte være..

Jeg har nu været små syg i en uges tid og i går blev det hele lige meget værre da jeg intet kunne fordi jeg havde så mega ondt i maven og kunne bare ligge sammenkrøllet på sofaen. Kæresten hang bare på alt i går.
Idag tog det så lige ENDNU en tur ned af bakken, da jeg har fået æren af at rende på toilet i tide og utide og ØV hvor er det bare træls. jeg har lidt mavekramper ind i mellem. og kan bare ikke noget.. bedst som man står og laver mad til lille pigen, falder jeg bare sammen på gulvet med mavekramper.. 

Nu har min dejlige svigermor så lige kørt den lange tur fra Hjallerup til Nyborg for at komme og hjælpe os med at få dagen til at hænge sammen og passe på mig og Caia mens farmand er på job.. IH hvor er det bare dejligt hun sår'n kommer og hjælper med at gøre det hele meget lettere for os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Pigent

Trine89 skriver:

Lige et dejligt positivt indlæg om svigermor. Der har jo været så mange som desværre har et dårligt forhold til sin svigermor. og hvor synes jeg der er synd, kan slet ikke forstille mig hvordan det måtte være..

Jeg har nu været små syg i en uges tid og i går blev det hele lige meget værre da jeg intet kunne fordi jeg havde så mega ondt i maven og kunne bare ligge sammenkrøllet på sofaen. Kæresten hang bare på alt i går.
Idag tog det så lige ENDNU en tur ned af bakken, da jeg har fået æren af at rende på toilet i tide og utide og ØV hvor er det bare træls. jeg har lidt mavekramper ind i mellem. og kan bare ikke noget.. bedst som man står og laver mad til lille pigen, falder jeg bare sammen på gulvet med mavekramper.. 

Nu har min dejlige svigermor så lige kørt den lange tur fra Hjallerup til Nyborg for at komme og hjælpe os med at få dagen til at hænge sammen og passe på mig og Caia mens farmand er på job.. IH hvor er det bare dejligt hun sår'n kommer og hjælper med at gøre det hele meget lettere for os.

Altid rart med et god forhold til sin svigermor  og god bedring til dig. 

Jeg har selv et godt forhold til min svigermor, min kærester og jeg har kun været sammen i 9 måneder, men alligevel har jeg det fint med hele svigerfamilien  

Anmeld

6. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja en god svigerfamilie er bare guld værd!! Svigermor bor desværre helt over på fyn, men her mellem jul og nytår kom de og sov for at ku passe thea, mens vi sku på arbejde. Siger altid at vi bare ska sige til, hvis vi har brug for noget. 

Har altid fået kram og følt mig velkommen i deres familie! Dejligt. Vh stine

Anmeld

6. februar 2012

Trine89

StineW79 skriver:

Ja en god svigerfamilie er bare guld værd!! Svigermor bor desværre helt over på fyn, men her mellem jul og nytår kom de og sov for at ku passe thea, mens vi sku på arbejde. Siger altid at vi bare ska sige til, hvis vi har brug for noget. 

Har altid fået kram og følt mig velkommen i deres familie! Dejligt. Vh stine

Har også et rigtig dejligt forhold til begge mine.. 
Der er også altid kuns og kram når vi ses.. Så det er bare dejligt..

De kommer med glæde ned og hjæper os hvis vi som nu har behov for det.. så det er bare såå dejligt.. 

Anmeld

6. februar 2012

Trine89

Barnepigen skriver:

Altid rart med et god forhold til sin svigermor  og god bedring til dig. 

Jeg har selv et godt forhold til min svigermor, min kærester og jeg har kun været sammen i 9 måneder, men alligevel har jeg det fint med hele svigerfamilien  

Det betyder nemlig bare rigtig meget at man har det godt med dem..  

Anmeld

6. februar 2012

Mor til Majbørn

jaaah - det er skønt med gode svigermødre

Anmeld

6. februar 2012

Mor til Majbørn

Anmeld

6. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Trine89 skriver:

sikke et dejligt indlæg

jeg er også rigtig glad for min svigermor

Anmeld

6. februar 2012

B&J

ej hvor er det dejligt du har sådan en dejlig svigermor som kan komme og passe på jer og hjælpe jer lidt

Anmeld

6. februar 2012

Trine89

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Det er nemlig rigtig dejligt  

Hun er en god aflastning at have her nu hvor jeg selv er såå skidt. Hun hjælper med alt det huslige, og tager Caia ind i mellem hvis jeg trænger til at hvile mig.. det er såå dejligt og hun vil blive her indtil jeg er helt på toppen igen.. ved ikke hva jeg skulle gøre uden hende lige nu.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.