Køredragt str 68/74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. februar 2012

Livsmor

Har en lilla fra Hummel i str 74, den kan du få for 150,- inkl. Porto. Har været brugt 2-3 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

BABYSHOP

Mette&Alexander skriver:

wow den er ellers flot.... kunne godt være en mulighed. Det er opsmøg er det til hænder og fødder?

Opsmøget er bare nogle jeg har lavet, så man kan se at den er i dobbelt stof

Ja den er lækker jeg har også solgt rigtigt mange af dem

Anmeld

8. februar 2012

Oliver,Troia&Wictor

mads og mette køredragt i pink str. 74 brugt få gange...

70,- inkl

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. februar 2012

Albsil

Albsil skriver:

Mine fra Molo er meget farverige:-)

... Og har lige sat dem ned til 185,-

Anmeld

9. februar 2012

Alexander&Lærke

Albsil skriver:

... Og har lige sat dem ned til 185,-

Ja dine fra molo er super fine og Lærke har da også en jakke i samme model, syntes bare det er lidt træls at de mister så meget af det vamset i dem når de er vasket.... så overvejer lige...

Anmeld

9. februar 2012

Alexander&Lærke

Oliver&Troia <3 skriver:

mads og mette køredragt i pink str. 74 brugt få gange...

70,- inkl

og super fin og dejlig frisk farve, kan jeg få dig til at tage nogle mål af den fx fra nakke og til fod og en arm-ben længde... Vil se om den bliver for stor. 

Anmeld

9. februar 2012

Albsil

Mette&Alexander skriver:

Ja dine fra molo er super fine og Lærke har da også en jakke i samme model, syntes bare det er lidt træls at de mister så meget af det vamset i dem når de er vasket.... så overvejer lige...

Husker du at bruge skyllemiddel og tørretumble som de skriver på vaskeanvisningen? Jeg synes at hvis man gær det fra første vask forbliver de bløde vamsede. Glemte det nemlig selv engang:-)

Anmeld

9. februar 2012

Oliver,Troia&Wictor

Mette&Alexander skriver:

og super fin og dejlig frisk farve, kan jeg få dig til at tage nogle mål af den fx fra nakke og til fod og en arm-ben længde... Vil se om den bliver for stor. 

nakke til fod ca.60cm

skulder til hånd ca.27cm.

det er begge mål uden opsmøg

Anmeld

9. februar 2012

BABYSHOP

Mette&Alexander skriver:

Lærkes udedragt/køredragt er ved at være lidt lille, men det er også kun en 62 og tøsene er snart 6,5 md.

Derfor vil jeg lige høre om en herinde skulle ligge inde med en, i en 68 eller 74 hvis den er lille i str.

Mærke er ligemeget bare den er sød, velholdt og uden synlig slid.

Og vil rigtig gerne se billed og en ca pris.

Hvis du vil have min dragt bliver du nødt til at skrive til min email

jensen@ntemail.dk

Jeg stopper nemlig her på baby.dk da jeg har fundet ud af at de fleste søger et eller andet men vil ikke købe alligevel, det gider jeg ikke spille min tid på mere

Anmeld

9. februar 2012

Alexander&Lærke

Albsil skriver:

Husker du at bruge skyllemiddel og tørretumble som de skriver på vaskeanvisningen? Jeg synes at hvis man gær det fra første vask forbliver de bløde vamsede. Glemte det nemlig selv engang:-)

Har ikke brugt skyllemiddel men ja tørre tumbler, men har købt den brugt så ved ikke om den har fået det fra start. Men tak for råd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.