Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette&Alexander skriver: wow den er ellers flot.... kunne godt være en mulighed. Det er opsmøg er det til hænder og fødder?
wow den er ellers flot.... kunne godt være en mulighed. Det er opsmøg er det til hænder og fødder?
Opsmøget er bare nogle jeg har lavet, så man kan se at den er i dobbelt stof
Ja den er lækker jeg har også solgt rigtigt mange af dem
mads og mette køredragt i pink str. 74 brugt få gange...
70,- inkl
Albsil skriver: Mine fra Molo er meget farverige:-)
Mine fra Molo er meget farverige:-)
... Og har lige sat dem ned til 185,-
Albsil skriver: ... Og har lige sat dem ned til 185,-
Ja dine fra molo er super fine og Lærke har da også en jakke i samme model, syntes bare det er lidt træls at de mister så meget af det vamset i dem når de er vasket.... så overvejer lige...
Oliver&Troia <3 skriver: mads og mette køredragt i pink str. 74 brugt få gange... 70,- inkl
og super fin og dejlig frisk farve, kan jeg få dig til at tage nogle mål af den fx fra nakke og til fod og en arm-ben længde... Vil se om den bliver for stor.
Mette&Alexander skriver: Ja dine fra molo er super fine og Lærke har da også en jakke i samme model, syntes bare det er lidt træls at de mister så meget af det vamset i dem når de er vasket.... så overvejer lige...
Husker du at bruge skyllemiddel og tørretumble som de skriver på vaskeanvisningen? Jeg synes at hvis man gær det fra første vask forbliver de bløde vamsede. Glemte det nemlig selv engang:-)
Mette&Alexander skriver: og super fin og dejlig frisk farve, kan jeg få dig til at tage nogle mål af den fx fra nakke og til fod og en arm-ben længde... Vil se om den bliver for stor.
nakke til fod ca.60cm
skulder til hånd ca.27cm.
det er begge mål uden opsmøg
Mette&Alexander skriver: Lærkes udedragt/køredragt er ved at være lidt lille, men det er også kun en 62 og tøsene er snart 6,5 md. Derfor vil jeg lige høre om en herinde skulle ligge inde med en, i en 68 eller 74 hvis den er lille i str. Mærke er ligemeget bare den er sød, velholdt og uden synlig slid. Og vil rigtig gerne se billed og en ca pris.
Lærkes udedragt/køredragt er ved at være lidt lille, men det er også kun en 62 og tøsene er snart 6,5 md.
Derfor vil jeg lige høre om en herinde skulle ligge inde med en, i en 68 eller 74 hvis den er lille i str.
Mærke er ligemeget bare den er sød, velholdt og uden synlig slid.
Og vil rigtig gerne se billed og en ca pris.
Hvis du vil have min dragt bliver du nødt til at skrive til min email
jensen@ntemail.dk
Jeg stopper nemlig her på baby.dk da jeg har fundet ud af at de fleste søger et eller andet men vil ikke købe alligevel, det gider jeg ikke spille min tid på mere
Albsil skriver: Husker du at bruge skyllemiddel og tørretumble som de skriver på vaskeanvisningen? Jeg synes at hvis man gær det fra første vask forbliver de bløde vamsede. Glemte det nemlig selv engang:-)
Har ikke brugt skyllemiddel men ja tørre tumbler, men har købt den brugt så ved ikke om den har fået det fra start. Men tak for råd...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128