Køredragt str 68/74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.449 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. februar 2012

Alexander&Lærke

Lærkes udedragt/køredragt er ved at være lidt lille, men det er også kun en 62 og tøsene er snart 6,5 md.

Derfor vil jeg lige høre om en herinde skulle ligge inde med en, i en 68 eller 74 hvis den er lille i str.

Mærke er ligemeget bare den er sød, velholdt og uden synlig slid.

Og vil rigtig gerne se billed og en ca pris.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

NUMORTILFIRE

Mette&Alexander skriver:

Lærkes udedragt/køredragt er ved at være lidt lille, men det er også kun en 62 og tøsene er snart 6,5 md.

Derfor vil jeg lige høre om en herinde skulle ligge inde med en, i en 68 eller 74 hvis den er lille i str.

Jeg har en lyserød fleecedragt fra Wheat i str. 68 til 50,- + porto. Ved ikke lige hvordan jeg kan linke til tråden men har lige oppet den så den skulle være nem at finde.

Anmeld

7. februar 2012

Lunae

Jeg har flere. Jeg kan lige ligge billeder ind. Første billede er aldrig brugt og en str 68. Den midterste hedder 62-68, men er stor. og den sidste er str 74. En smule lille i str, vil jeg sige.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2012

Albsil

Jeg har nogle super lækre fra Molo med ombuk ved henseende i teddyfkeece. det er HELT NYE. Du må få den for 200,- de harkostet 400,-. Jeg bruger dem selv og de kan sagtebs holde varmen i dem i denne kulde. Du kan se dem under mine salgsannoncer:-)

Anmeld

7. februar 2012

Albsil

Jeg har en i 68, 74 og 80 

Anmeld

7. februar 2012

BABYSHOP

Mette&Alexander skriver:

Jeg har en helt ny fra pippi i str 68, da det er den sidste jeg har, kan få den til 150,- incl porto.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2012

Alexander&Lærke

Lunae skriver:

Jeg har flere. Jeg kan lige ligge billeder ind. Første billede er aldrig brugt og en str 68. Den midterste hedder 62-68, men er stor. og den sidste er str 74. En smule lille i str, vil jeg sige.

Hvad tænker du af pris på den sidste i pink? og har den noget til fødder og hænder synets det ser sådan ud nemlig...

Anmeld

7. februar 2012

Alexander&Lærke

BABYSHOP skriver:

Jeg har en helt ny fra pippi i str 68, da det er den sidste jeg har, kan få den til 150,- incl porto.

wow den er ellers flot.... kunne godt være en mulighed. Det er opsmøg er det til hænder og fødder?

Anmeld

7. februar 2012

Alexander&Lærke

SNARTMORTILFIRE skriver:

Jeg har en lyserød fleecedragt fra Wheat i str. 68 til 50,- + porto. Ved ikke lige hvordan jeg kan linke til tråden men har lige oppet den så den skulle være nem at finde.

Vil gerne have en med lidt mere farve på...

Anmeld

7. februar 2012

Albsil

Mette&Alexander skriver:

Vil gerne have en med lidt mere farve på...

Mine fra Molo er meget farverige:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.