ESV skriver:
Nu blivet jeg lidt nysgerrig, hvad er det for et job der er så ufleksibelt over for en der har fået barn? Og hvorfor vil det ikke ændre på hvornår du har fri hvis du kommer ned på 37 timer?? Og som en af de andre skriver ang su lån så må du jo derudover tjene 8600 om md (før skat) som jo også vil kunne hjælpe hvis du finder et job feks til hver anden weekend og så må du tjene 25000 ekstra om året (igen før skat) forsi du har den lille.. Begynder det så ikke at kunne hænge sammen økonomisk??
Jamen vær du bare nysgerrig alt det du vil
Jeg er fodermester på en kvægfarm.. Der bliver malket 2-3 gange i døgnet morgen - aften - (nat).. ulige uger er mine arbejdstider fra 03.30 - 14.00 ca.. så er jeg hjemme og kan hente min datter kl. 15.00 = ingen søvn til mig - jo så skal jeg gå i seng kl 8-9 så ser jeg aldrig min kæreste - men jo det ku fungere.. lige uger møder jeg 11.00-19.00 - så er jeg hjemme kl 20.00 ca.. Min kæreste har fri kl 16.15 hvis han ikke har overarbejde og kan derfor ikke nå at hente hende.. Sådan vil det være hver anden uge..
Jo hvis jeg kan finde et job udover studie kan vi muligvis få det til at hænge sammen - og som jeg har skrevet før er det den jeg hælder mest til, men det vil også betyde mere gæld som jeg/vi i forvejen ikke er særligt store tilhængere af...
Anmeld