Hvad nu hvis jeg ikke finder arbejde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

MinNoah

132319 skriver:

Du skal have arbejdet i 1 år, eller antal timer der svarer hertil på 1 år for at kunne få den fulde dagpengesats.

Men ja, find et job først, det andet her er simpelthen for deprimerende. Om Jeres søn er 4 eller 4½ år, gør nok ikke den store forskel

Jeg er i hvert fald sikker på at det er 100 gange nemmere for dig at finde et job du kan vende tilbage til efter barsel, fremfor at skulle ud og finde et efter barsel. Så vil du jo som mig være "gammel nyuddannet" -Faktisk har jeg lige fået afslag på et job fordi jeg ikke var nyuddannet nok 

Ja, jeg er sygeplejerske men satser stærkt på at skifte karrierevej og starte på en anden uddannelse efter sommer. Den her kamp om jobs, er ikke det jeg troede der skulle ske da jeg for 6 år siden, valgte at starte på uddannelsen.

Det kan jeg godt forstå... Må også være ufatteligt kedeligt at gå hjemme i sååå lang tid Jeg har gået hjemme knap 2 mdr nu, skal starte med min BA til marts, og jeg KEDER mig temmelig meget efterhånden..

hvordan kan det være du blev gravid li efter uddannelsen, var det planlagt, eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

132319

MinNoah skriver:

Det kan jeg godt forstå... Må også være ufatteligt kedeligt at gå hjemme i sååå lang tid Jeg har gået hjemme knap 2 mdr nu, skal starte med min BA til marts, og jeg KEDER mig temmelig meget efterhånden..

hvordan kan det være du blev gravid li efter uddannelsen, var det planlagt, eller?

Det er SÅ kedeligt og jeg er rastløs af h. til.

Heldigvis er jeg på et jobsøgningskursus i øjeblikket som er virkelig godt og motiverer mig til at finde et arbejde så jeg har noget at komme ud af døren til.

Min datter er planlagt men dagen efter jeg blev færdiguddannet var der ansættelsesstop i hele regionen og så har fyringer rullet siden

Vi havde planlagt at få hende så jeg kunne finde et arbejde, vente med at sige noget til prøveperioden var ovre og så gå på barsel med løn -Sådan gik det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.