Anonym skriver:
Jeg føler virkelig min kæreste's familie er ved og ødelægge hele vores forhold, de er godt igang med at udlukke mig overalt som feks på facebook bare fordi jeg siger min mening eller lige sletter en kommentar fra en af personerne, og jeg føler bare min kæreste er ligeglad selvom han siger han har sagt noget til dem tror jeg ikke på det, føler slet ikke vi har et forhold fordi jeg føler jo selv jeg bliver udelukket i den familie også synes jeg bare ikke vi skal være sammen. ved det nok er forkert af mig det går ud over ham. men hvis jeg skal være i en familie så vil jeg os gerne accepteres,
ville bare ud med det og muligvis hører nogle råd hvis der er det og undskyld for rodet..
Puha kender følelsen.. Kan er heller ikke helt finde ud af om jeg er accepteret i min svigerfamilie fordi jeg siger min mening...
Det er lidt rodet da de er en sammenbragt familie..
Prøver lige forklarer:
Min kæreste har en rigtig søster - Samme mor og far..
Så har han en Lillebror - samme mor
Han har en Storebror og Lillesøster - ikke nogle biologisk da det er stedfaderens børn..
Men de er vokset op sammen og min kæreste ser sin stedfar som sin far..
Jeg er 100% accepteret ved min rigtige svigerinde og hans lillebror samt svigermoderen.. MEN de "uægte" har lidt svært ved mig da jeg siger min mening og er så laaangt fra dem med alting..
Men det går mig ikke rigtig på længere da det bare er sådan det er og jeg lukker ørene når de begynder på deres kritik.. Min "svigerfar" har slettet mig på facebook men det er hans valg hvis ikke han vil følge med i hans børnebørns liv..
Nå men forstår dine frustationer om, om i virkelig skal være sammen havde dem selv i starten men jeg bad min kæreste om at melde ud til familien at hvis ikke de kunne accepterer mig ville de ikke ham, for som han sagde var jeg, hans søn hans familie nu.. (Vi har sidenhen fået en søn sammen) Hvergang der så har været noget har han holdt med mig og bakket mig op, det gøre nu at jeg kan være i samme rum med dem alle på nær hans storebror som ikke er en del af familien mere og jeg faktisk har det hyggeligt til tider med min svigerfar.
Det er lidt en rodet familie og der ligger meget bag denne løsning. Da familien faktisk er delt op i to nu..
Men det jeg vil med dette er jeg syntes du skal melde ud overfor din kæreste hvordan du har det og hvis ikke han gøre noget ved det må du sige det som det er at du ikke føler du er en del af familien og du er i tvivl om du kan leve med det..
Håber det gav lidt mening ellers er du velkommen til at skrive til mig da jeg så kan uddybe mig lidt mere...
Lige en

herfra det er ikke altid let..