føler mig fortabt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.475 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg føler virkelig min kæreste's familie er ved og ødelægge hele vores forhold, de er godt igang med at udlukke mig overalt som feks på facebook bare fordi jeg siger min mening eller lige sletter en kommentar fra en af personerne, og jeg føler bare min kæreste er ligeglad selvom han siger han har sagt noget til dem tror jeg ikke på det, føler slet ikke vi har et forhold fordi jeg føler jo selv jeg bliver udelukket i den familie også synes jeg bare ikke vi skal være sammen. ved det nok er forkert af mig det går ud over ham. men hvis jeg skal være i en familie så vil jeg os gerne accepteres,

ville bare ud med det og muligvis hører nogle råd hvis der er det og undskyld for rodet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

B&J

du skal sætte dig med med og og evt med hans familie og få snakket ud

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

du skal sætte dig med med og og evt med hans familie og få snakket ud

Hans familie er ikke til at snakke med, de lever i deres egen lige verden og alt det de gøre er bare perfekt.. 

Anmeld

5. februar 2012

B&J

Anonym skriver:

Hans familie er ikke til at snakke med, de lever i deres egen lige verden og alt det de gøre er bare perfekt.. 

uhhh ja så kan jeg kun fortælle det bliver meget meget svært kender det blodt alt alt for godt

Anmeld

5. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg føler virkelig min kæreste's familie er ved og ødelægge hele vores forhold, de er godt igang med at udlukke mig overalt som feks på facebook bare fordi jeg siger min mening eller lige sletter en kommentar fra en af personerne, og jeg føler bare min kæreste er ligeglad selvom han siger han har sagt noget til dem tror jeg ikke på det, føler slet ikke vi har et forhold fordi jeg føler jo selv jeg bliver udelukket i den familie også synes jeg bare ikke vi skal være sammen. ved det nok er forkert af mig det går ud over ham. men hvis jeg skal være i en familie så vil jeg os gerne accepteres,

ville bare ud med det og muligvis hører nogle råd hvis der er det og undskyld for rodet..

Der er nok mange der er uneige med mig. Men jeg ville ikke indlede et seriøst forhold hvis jeg ikke kunne have et ordentligt forhold med resten af familien. Jeg ved godt at det ikke er familien man er sammen med, men lidt er man alligevel.

Herhjemme ser jeg forholdsvis ofte mine svigerforældre (også uden min kæreste) og er rigtig glade for dem, hvilket jeg også er sikker på vores søn også kommer til at være og det er mindst lige så vigtigt for mig.

Anmeld

5. februar 2012

Anonym skriver:

men hvor længe har i været sammen? Er det et seriøst forhold?

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ja det er meget seriøst vi har snart været sammen to år og er forlovet.. 

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Der er nok mange der er uneige med mig. Men jeg ville ikke indlede et seriøst forhold hvis jeg ikke kunne have et ordentligt forhold med resten af familien. Jeg ved godt at det ikke er familien man er sammen med, men lidt er man alligevel.

Herhjemme ser jeg forholdsvis ofte mine svigerforældre (også uden min kæreste) og er rigtig glade for dem, hvilket jeg også er sikker på vores søn også kommer til at være og det er mindst lige så vigtigt for mig.

Og giver dig helt ret vil os helst kunne med familien 

Anmeld

6. februar 2012

ja så bakker man selvfølgelig ikke bare ud. Det er så trist når man ikke kan med familien. Men er de slet ikke til at tale med?

Anmeld

6. februar 2012

Anonym trådstarter

ja så bakker man selvfølgelig ikke bare ud. Det er så trist når man ikke kan med familien. Men er de slet ikke til at tale med?

Nej de bliver total fornæremet når man siger de gøre noget forkert  som at de snakker nedladende til andre mennesker, 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.