altså ligesom nogle af de andre forstår jeg ikke hvorfor du skal vide hvad han laver eller er sammen med? i er jo ikke sammen? altså jeg ville også blive stik tosset på faren til mit barn hvis han begyndte og forhøre sig til mit liv og at jeg skulle fortælle ham alt om hvem jeg er sammen med.
men jeg syntes det er fair du tager den op i statsamtet, efter hvad du skriver så viser han ikke rigtigt intresse for sit barn. - men jeg tror også han føler sig presset til at skulle se sit barn, det kan jo også være hård overfor ham at skulle være sammen med dig hvis han ved at du vil spørger ind til alt han foretager sig.
men jeg syntes bestemt han skal søge samvær i statsamtet - så der står noget på skrift. - & selvom du er mor, så når han er der den ½ - 1 timer, bliver du nok nød til at bide i det sure æble og lade ham gøre tingene som han mener det skal gøres, du kan måske hjælpe ham ved at spørger ham pænt af om du må 
undskyld hvis der er nogle Hårde ord eller det er sagt på en lidt hård måde, men for at være ærlig bare fordi i har barn sammen så styrer du jo ikke hans liv og hvad han foretager sig når han ikke er til samværet 
Anmeld