Anonym skriver:
Jeg har indenfor den sidste mdr født mit første barn, blevet enlig, været ved at miste mit barn pga det fejlsank sin mad så fik ambulance og akutlæge ud... Så alt i alt livet er noget anderledes end planlagt... Men men men men far-lort er bare en idiot!!! Kan blive så sur altså... Jeg er tiltrods for det kæmpe svigt jeg har været igennem været ekstrem large omkring sammenvær og taget en del initiativ ( for meget egentlig) han har flere gange forladt sammenvær fordi han ikke kan håndtere jeg er ked. Nogle dage er han super sød og skriver han savner os osv ... Vi havde lavet en aftale om hvis man tog i byen eller mødte en ny ville vi informere den anden istedet for vi skal høre det fra andre. I fredags tog han i byen - fair nok jeg spurgte om han havde mødt en pige og nej nej nej... Idag bum popper et venskab mellem ham og en tidligere flamme op. Hun var sjovt nok også i byen i fredags så konfrontere ham med hans løgn og siger jeg nægter at han skal lyve når han kan sige sandheden.., han bliver tosset og aflyser sammenværet idag 15 min før han skulle være her!!! Og han skulle have sove-sammenvær men nu er han sur/fornærmet eller hvad han er over han blev busted!!! Blev sur og spurgte hvad han regnede med der skulle blive af vores barn hvis jeg var lige så ansvarsløs som ham hvortil der kom et pis af!!!! Aaaarhj men er så tosset!!! Jeg gør alt for at de kan have et godt bånd og han skider konstant på det!!! Så nu tager vi statsamtet for gider ikke servicere ham til sammenvær!!! Mænd er da nogle skvat!!! Er jeg totalt urimelig at tage den i statsamtet nu??
Jeg synes personligt det er rigtig ærgeligt at han aflyser samværdet, men det gør han jo kun pga. du har overskrædet en af hans grænser, ved ikke at respektere hans privatliv. Det er meget muligt i lavede en aftale om at fortælle det til hinanden hvis i så en ny, men den aftale lavede jeg også med min x men da det kom til stykket og jeg fandt en ny, havde jeg ikke lyst til at tvære det ud i fjæset på min x, så holdte det for mig selv indtil han selv fortalte mig han også havde fundet en ny..
forstår godt du bliver ked af det over han ser en anden, men i er jo ikke sammen mere, så han er i sin fulde ret til at se en anden, og til ikke at fortælle dig om det
- mon ikke du stadig har følelser for ham, og det er derfor du reagere så voldsomt på det? 
Anmeld