hvornår vil du begynde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

MorEllen

Jeg har en pige på 1 år, og synes nu egentlig godt vi kunne startet på nr 2 NU!! Men min fornuft (og min mand ) siger at det nok er bedst hvis det er ca 2,5 år mellem nr 1 og 2. Det tror jeg er en god aldersforskel Men man må jo godt være lidt skruk alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

S.Maria

Jeg kunne godt tænke mig at vores pige bliver storesøster når hun er tæt på 3 år eller derover. 

Anmeld

11. februar 2012

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Der er 2 år mellem mine, og nu hvor de er 5 og 7 år har de meget glæde af hinanden. Men det har også været rigtig hårdt da de var små, og der har været en del jalousi fra den store. Nu blev jeg så også alene med dem da den lille var 5 måneder, så det gjorde selvfølgelig også det hele sværere. Men kunne jeg vælge om ville jeg nok have valgt et års tid med at få nummer 2, så tror jeg også det er nemmere for den store... og forældrene

Anmeld

11. februar 2012

Hvem?

Anonym skriver:

At gå igang med nr 2 barn jeg vil være anonym fordi jeg er usikker på mig selv

Blev gravid da nr. 1 var 3 mdr, br. 2 er født 6 uger for tidligt, og der er så 11 mdr imellem dem - de er begge fra 2010

Anmeld

12. februar 2012

MariaJ

Jeg blev gravid med nummer to, da den første var 15 måneder. Vi var ikke helt seriøst gået i gang med at prøve endnu, og troede jo det kunne tage lidt tid. Jeg kunne godt ønske mig, der ville have været lidt længere imellem, så storesøster forstod lidt mere af det der skal ske, og kunne lidt mere selv, men glæder mig selvfølgelig også til den lille kommer, nu den er på vej. Hvis vi skal have flere, tror jeg der skal gå længere tid næste gang.

Anmeld

12. februar 2012

Isabeau

Min datter var 1 år og 6 mdr, da vi blev gravide igen. Nu er hun 2,5 år og lillesøster 2,5 mdr. Vi er kommet ind i rytmen nu, dejligt, men ellers var det lidt hårdt i starten - lige op til jul og nytår. Pyhhh, men det er vel meget op til en selv. 

Altså vi er glade nu, men en veninde med en datter på 1,5 år spurgte mig mht. at få barn nr. 2... Rådede hende til og vente et års tid eller 2, men det er nok oz fordi hun ligner mig meget. 

Kender jo ikke dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.