hvornår vil du begynde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Anonym trådstarter

At gå igang med nr 2 barn jeg vil være anonym fordi jeg er usikker på mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

sarahb

Vi blev gravide da vores søn var 1 år og 3 mdr. Så jeg fødte da den store var 2.
Synes det er perfekt alders forskel men det er HÅRDT.. Skønt men hårdt.. Har altid synes 1 barn var super nemt. Men helt anderledes med 2. Nu er det også 2 drenge der ved hva de vil og med et stort temperament.. Vi har fantastiske stunder hver dag men hold da op hvor kan de allerede skændes

Anmeld

4. februar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Oscar var 14 mdr. Da vi fandt ud af vi ventede os igen .. Han vil være 22 Mdr. Når han blir storebror

Anmeld

4. februar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Oscar var 14 mdr. Da vi fandt ud af vi ventede os igen .. Han vil være 22 Mdr. Når han blir storebror

Anmeld

4. februar 2012

Palaja

Min datter er 17 mdr., og vi vil igang med nr 2 til marts. Så er hun min 2 år og 3 mdr når nr to kommer 

Anmeld

4. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea bliver storesøster når hun bliver 3,9 år. Vi ville dog gerne ha været i gang lidt før, men pga mit blodtryg har vi ik måtte.

Men nu tror jeg at alders forskellen kommer til at passe perfekt! Thea virker i hvert fald rigtig klar og forstår det meste! Vh stine

Anmeld

4. februar 2012

Frk Mig

Vi begyndte da vores var 1 og 4 mdr og vi venter en dreng mere der skulle være kommet i onsdags .. Men der bliver 2½ år imellem dem ..

Anmeld

5. februar 2012

Ansemusen

Jeg havde en eller anden idé om, at der skulle være 2-3 år imellem mit barn nr. 1 og 2 (tror ikke vi skal have mere end 2). Men jeg jeg kan bare mærke at det slet ikke er det rigtige for mig. Og farmand er enig! Vores søn er 20 måneder, og selvom han er et utroligt nemt barn, der sover længe i weekenderne, kan falde i søvn selv osv. så synes jeg alligevel at det er hårdt at have et barn. Dejligt men hårdt

Samtidig har jeg/vi brug for at nyde vores første fuldt ud før vi giver ham en lillesøster- eller bror. Tiden vil vise, hvornår det bliver, men jeg kunne forestille mig en 2-4 år fra nu.

Jeg har altid tænkt at børnene havde mest glæde af hinanden med 2-3 års mellemrum, men efter at have snakket med flere forældrepar til jævnaldrene søskende, kan jeg høre at de langt fra altid har glæde af hinanden. Nogle har, mens andre er får forskellige. Og mange oplever store problemer med jalousi og magtkampe.

Når vores dreng er 4-5 år, så vil han være meget mere klar til at dele og bevidst om det at skulle være storebror på en helt anden måde. Og JEG er mere klar til at dele min kærlighed mellem to børn!

Anmeld

5. februar 2012

sbs78

Der er 3½år mellem nr 1 og nr 2. og der er 3år mellem nr 2 og nr 3. jeg synes det har været helt perfekt med de år mellem dem.

Anmeld

11. februar 2012

Anonym trådstarter

Vi har snakket om nr 2 når lukas er lidt over et år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.