Jeg køre aldrig hvis jeg har drukket, heller ik bare en enkelt genstand. Vi skiftes til at køre hvis vi er nogen steder henne. Min kæreste kan godt finde på at drikke en enkelt, hvis han ska køre flere timer sener. Det syntes jeg er ok!
Jeg har ingen respekt for folk, som køre sprit kørsel og her mener jeg over de 0,5!
For snart 10 år siden blev vi på vej hjem fra ferie, påkørt af en spritbelist. Hun stank af øl og virkede fuld, men blev ved med at påstå at hun altså kun havde fået 1 enkelt øl, arh ok så 2-3 stk da, men heller ik mere og at hun i hvert fald godt ku køre bil. Vi ku så bare stå og kigge på 2 totalt skadet biler og være meget unige! Politiet tog hende med og hun fik frataget korte i 3 år + en lille bøde 3000 kr.
Heldigvis var jeg den eneste i vores bil med 4 mennesker, som fik men. Lider stadig dagligt pga piskesmeld og ka ik lade vær med at håbe at hun har fået dobbelt så mange men som mig. ( JA JEG ER OND!!! )
Bare en lille skræk historie til dem der mener at det er ok at drikke og køre!! Vh stine
Anmeld