Sker der ikke snart noget positivt for mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

maryjane skriver:

Ej puha altså  håber det hele snart vender for dig.

Mange tak, det håber jeg virkelig også!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

Ej hvor er det bare såå træls sender dig en masse gode tanker og håber du snart får det bedre så du kan nyde din dejlige lille pige

Tusind tak

Anmeld

4. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Malou&Anders skriver:

Og god bedring håber det hele snart bliver godt og du kan nyde din datter 

Tusind tak

Anmeld

4. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hvor er det synd for dig.

Jeg håber, du meget snart får det bedre og kan nyde livet som mor.

Mange knus fra mig 

Anmeld

4. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha lyder slet om spor rart for dig!! Håber du snart får det bedre, så du ka komme hjem! Vh stine

Anmeld

4. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Hvor er det synd for dig.

Jeg håber, du meget snart får det bedre og kan nyde livet som mor.

Mange knus fra mig 

Tusind tak

Anmeld

4. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

StineW79 skriver:

Uha lyder slet om spor rart for dig!! Håber du snart får det bedre, så du ka komme hjem! Vh stine

Tusind tak

Anmeld

4. februar 2012

britt

Ih alså søde føler med dig, har været igennem det samme. Fik min datter ved et kejsersnit i sep 2010, og blev indlagt oktober med infektionstal vild høje. Fik antibiotika af flere forskellige slags i drop men intet hjalp, indtil de fandt ud af at der sad en rest fra moderkage, så kom endnu engang på operationsbordet. Det var rigtig øv for var ikke i stand til at passe min datter, og min amning gik i vasken. Kom først på benene igen efter 14 dages indlæggelse. Snakkede efterfølgene med min læge som fortalte at man faktisk kunne dø af det, hvis man havde gået længere med det. Så det var en rigtig sej omgang. Men idag har jeg det godt, og vil i al fald tjekkes grundigt næste gang efter fødsel. Rigtig go bedring til dig. knus

Anmeld

5. februar 2012

Dianaaa

det lyder bare rigtigt hårdt , mon ikke det hele snart er meeeeget  bedre det krydser jeg ihvertfald fingre for , så du kan nyde din skønne lille datter,

Anmeld

5. februar 2012

Troldemommi

Føler meget med dig, håber snart du er rask igen så du kan nyde din lille skat i fulde drag

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.