Jeg har de sidste mange dage ikke været online herinde og hvor ville jeg ønske, at jeg kunne sige det var fordi prinsessen tog al min tid.. Men nej. Så her kommer det.
Tirsdag havde vi vores første besøg af SP og hun var fuldt ud tilfreds med prinsessen, så super der! Men mig... Nej, mig var hun langt fra tilfreds med. For der sad jeg med kæmpe høj feber, svedeture, kulderystelser, hovedpine, havde intet spist i et døgn osv osv.
Jeg tog til egen læge onsdag selvom jeg havde haft ringet op på både barselsgangen (SP sagde jeg skulle) og vagtlægen! Og det viser sig faktisk at mine infektionstal er så høje, at de slet ikke kan måle det præcist nede ved lægen. Min puls er alt for høj pga feberen.
Så mig afsted på sygehuset... Og så blev jeg indlagt! Samme dag bliver jeg lagt i fuld narkose fordi de mistænker efter en indre scanning af livmoderen, at der sidder rester af min moderkage. Og så er det ellers bare fortsat derefter.
Jeg er stadig indlagt på sygehuset, og for at være helt ærligt.. Jeg har aller mest lyst til at give op. Jeg gider ikke mere. Jeg føler ikke der er noget som helst held med mig nogensteder. Først en elendig graviditet, men fandme nok om ikke jeg skal have en elendig start på livet som mor også..
Min prinsesse er i dag 10 dage gammel, og jeg får slet ikke nydt hende som jeg burde! 

Anmeld