Duge til dåben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

Kay

man kan også få andet billig stof... fx. i jysk i 5meters pakker

kan ikke selv fordrage velur...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

MelikkazMoar

MaybeBaby skriver:

Ja, vi får fyldt 7 borde op, hvor der kan sidde 3 personer per side, så vi skal jo have fundet omking 700 km hvid dug. Havde I bare papirsdug, velour eller? For det går jo hen og bliver en ikke helt billig borddækning!

/Mette

jeg lånte mig til hvide velour duge ..

Anmeld

5. februar 2012

MaybeBaby

MelikkazMoar skriver:

jeg lånte mig til hvide velour duge ..

Hvor har du lånt dem henne?

Anmeld

5. februar 2012

MaybeBaby

kitty skriver:

Jeg lejede duge ved serviceudlejning, for jeg kan slet ikke arbejde med velour Det løber mig koldt ned ad ryggen bare at skrive ordet. Jeg kan ikke lide at røre ved det. Bare kald mig sippet

Jeg lejede 16 duge, skulle betale for dem jeg brugte (50 kr stk), dem vi ikke brugte skulle vi ikke betale for, og de beskidte duge fik de retur i en sort sæk = ingen stress til hverken jeg eller vaskemaskine. Dejlig nemt

Uuuuuhhhh... Må lige se om jeg ikke kan finde nogle her i området, der udlejer... Det er jo først til et bryllup, at vi får brug for så meget dug, og det regner jeg bestemt med, at de har der, hvor vi holder det

Anmeld

5. februar 2012

MaybeBaby

http://www.jysk.dk/140/478/731/5393401/a/catalog-sales Nå, så får jeg det ikke billigere, vil jeg tro - og det bedste er: Ingen velour!

Anmeld

5. februar 2012

MelikkazMoar

MaybeBaby skriver:

Hvor har du lånt dem henne?

jeg lånte den hos min gamle chef som har en resturant..

har du ikke nogen u familien der har duge liggende ?

Anmeld

5. februar 2012

Ansemusen

MaybeBaby skriver:

Ja, vi får fyldt 7 borde op, hvor der kan sidde 3 personer per side, så vi skal jo have fundet omking 700 km hvid dug. Havde I bare papirsdug, velour eller? For det går jo hen og bliver en ikke helt billig borddækning!

/Mette

Vi købte en rulle kraftig tekstil papirsdug, som lignede stof. Bare hvid. Er ikke så glad for nervøst velour osv. Det blev en super fin borddækning, men den kraftige tekstildug er lidt pebret i prisen så vidt jeg husker...

Anmeld

5. februar 2012

merethe

Profilbillede for merethe

velour 

Anmeld

5. februar 2012

Pige2009

MaybeBaby skriver:

/Mette

Vi havde råhvide veluorduge og de kostede vist kun omkring 40 kr/m og vi købte 12 meter, og nu bruger vi dem hjemme Synes papirduge er lidt fesent til en dåb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.