Duge til dåben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.866 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

MaybeBaby

Ja, vi får fyldt 7 borde op, hvor der kan sidde 3 personer per side, så vi skal jo have fundet omking 700 km hvid dug. Havde I bare papirsdug, velour eller? For det går jo hen og bliver en ikke helt billig borddækning!

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

AndreasMor84

MaybeBaby skriver:

Ja, vi får fyldt 7 borde op, hvor der kan sidde 3 personer per side, så vi skal jo have fundet omking 700 km hvid dug. Havde I bare papirsdug, velour eller? For det går jo hen og bliver en ikke helt billig borddækning!

/Mette

Vi havde velour. De har ofte 5 meter i Jysk til en 50'er. Dem klippede vi bare i, så der var til 3 lange borde + bordet til mad

Anmeld

4. februar 2012

MaybeBaby

AndreasMor84 skriver:

Vi havde velour. De har ofte 5 meter i Jysk til en 50'er. Dem klippede vi bare i, så der var til 3 lange borde + bordet til mad

Det ender no med at det bliver sådan nogle - Har dog bare et had/had forhold til velour!

Anmeld

4. februar 2012

Frejsmor

MaybeBaby skriver:

Det ender no med at det bliver sådan nogle - Har dog bare et had/had forhold til velour!

Vi købte også 5 meter velour i Jysk for en 50kr, det var nok til ét langt bord hjemme hos os..

Og jeg er heller ikke den store fan af velour, men jeg synes nu selv det blev ret fint..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2012

MaybeBaby

Frejsmor skriver:

Vi købte også 5 meter velour i Jysk for en 50kr, det var nok til ét langt bord hjemme hos os..

Og jeg er heller ikke den store fan af velour, men jeg synes nu selv det blev ret fint..

Ja, det blev faktisk ret fint! Har også selv tænkt, at evt. velour skulle være i en farve - og det kan jeg se fungerer godt!

Anmeld

4. februar 2012

Frejsmor

MaybeBaby skriver:

Ja, det blev faktisk ret fint! Har også selv tænkt, at evt. velour skulle være i en farve - og det kan jeg se fungerer godt!

Lige præcis.. Og jeg tror altså ikke man kan gøre det billigere end det hehe, jeg synes i hvert fald selv det var et fund..

Anmeld

4. februar 2012

Dot D

Jysk har også nogle andre metervarer til duge. Jeg havde også fået lidt "nok" af velour, så jeg købte det andet.

Det er meget tyndt og fint, og er på 5 meters ruller til 99 -129 kr mener jeg, jeg gav. Det var i flere fine farver. Det er noget syntetisk stof, og det minder om mat satin, med lidt mønster i

Anmeld

4. februar 2012

MaybeBaby

Dot D skriver:

Jysk har også nogle andre metervarer til duge. Jeg havde også fået lidt "nok" af velour, så jeg købte det andet.

Det er meget tyndt og fint, og er på 5 meters ruller til 99 -129 kr mener jeg, jeg gav. Det var i flere fine farver. Det er noget syntetisk stof, og det minder om mat satin, med lidt mønster i

Uha, måske jeg skal forbi og kigge i morgen - de må jo også have søndagsåbent. Og måske endda med rabat... I like! Tak

Anmeld

4. februar 2012

Dot D

MaybeBaby skriver:

Uha, måske jeg skal forbi og kigge i morgen - de må jo også have søndagsåbent. Og måske endda med rabat... I like! Tak

Selv tak

Var lige ude og finde det, det jeg har er sort med sådan lidt"krøllet" mønster...

Håber du finder noget

Anmeld

4. februar 2012

otlitrom

Jeg lejede duge ved serviceudlejning, for jeg kan slet ikke arbejde med velour Det løber mig koldt ned ad ryggen bare at skrive ordet. Jeg kan ikke lide at røre ved det. Bare kald mig sippet

Jeg lejede 16 duge, skulle betale for dem jeg brugte (50 kr stk), dem vi ikke brugte skulle vi ikke betale for, og de beskidte duge fik de retur i en sort sæk = ingen stress til hverken jeg eller vaskemaskine. Dejlig nemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.