Sove ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

annec

Denisep skriver:

Altså det må de nok godt der anbefales nemlig at hvis de er ude i det her vejr at der er opsyn på dem da deres krop ikk selv kan regulere varme og kulde før de er 3 . Men pak ham selvfølgelig rigtig godt ind og husk fedt creme i ansigt uden vand i.

Han er næsten 6 mdr

Ja ved godt det med fedtcremen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Maja88

Det drejer sig også om at de små pus ikke kan nå at omdanne den kolde luft til varm nede i lungerne....

jeg har tænkt mig at give min datter det tøj på hun plejer og så putte posen op i sengen og så lade hende sove med vinduet åben

Anmeld

4. februar 2012

Filippa & Liva

Maja88 skriver:

Det drejer sig også om at de små pus ikke kan nå at omdanne den kolde luft til varm nede i lungerne....

jeg har tænkt mig at give min datter det tøj på hun plejer og så putte posen op i sengen og så lade hende sove med vinduet åben

Det tænkte jeg også på at gøre nu det er for koldt til at de står udenfor i barnevognen, men der bliver ikke for koldt i rummet når vinduet står åbent?

Synes det er svært med den temperatur..

Anmeld

4. februar 2012

annec

Maja88 skriver:

Har også puttet min i voksiposen, i barnevognen og stilt ham ovenpå. Der er nemlig lidt koldt

Men tænkte bare på at når jeg skal gå hjem til min far i dag, så skal han jo ligge i barnevognen en halv times tid?

Anmeld

4. februar 2012

Maja88

annec skriver:

Har også puttet min i voksiposen, i barnevognen og stilt ham ovenpå. Der er nemlig lidt koldt

Men tænkte bare på at når jeg skal gå hjem til min far i dag, så skal han jo ligge i barnevognen en halv times tid?

der kan du holde øje med ham og hvs du pakker godt ind så

Anmeld

4. februar 2012

Rødhætte

Ved godt de ikke må sove ude, men jeg kan bare ikke få William til at sove inde. Så han er pakket godt ind, ned i voksipose, regnslag på og ude i hans barnevogn. Og babyalarmen siger + 1 grad, så han får lov at være ude.. Gør det du har det bedst med!

Anmeld

4. februar 2012

Valle81

Grunden til at de ikke må sove ude er at luften er så kold og det indånder de jo, og fordi det er så koldt kan det i værste tilfælde gøre at deres vejrtrækning stopper.

Put dem i bbarnevogn i et rum hvor i kan åbne vindue

Anmeld

4. februar 2012

Valle81

Maja88 skriver:

PSpåSkraDet drejer sig også om at de små pus ikke kan nå at omdanne den kolde luft til varm nede i lungerne....

Præcis mig værste tilfælde stopper vejrtrækning

Anmeld

4. februar 2012

delimus

annec skriver:

Der står på min mobil at der er -16 grader i Horsens. Må lille manden sø ikke sove ude? Kan aldrig få ham til at sove indenfor om dagen s

SP siger - 10 er grænsen og det retter jeg ind efter! 

Tager ingen chancer, men har heldigvis også mulihed for at sætte hende i garagen, når det er så koldt.

Anmeld

4. februar 2012

Kay

jeg ville ikke ligge de små ude....

arbejder i en vuggestue og vi har holdt meget øje med temperaturen den sidste uge for vi må ikke ligge børnene ud når der er -10 grader eller der over... og ja det er der jo nok en god grund til... så derfor ville jeg aldrig ligge mit eget barn ud selvom h*n var pakket ind og stod i læ....

jeg ville tilgengæld åbne vinduet i et rum og evt. ligge i barnevognene eller i sengen... pakket godt ind så der stadig er dejlig køligt i rummet...

haber ikke det er -10 eller der over i kbh på mandag... for så får vi et plads problem når er skal soves middagslur....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.