Sove ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
20 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

annec

Der står på min mobil at der er -16 grader i Horsens. Må lille manden sø ikke sove ude? Kan aldrig få ham til at sove indenfor om dagen s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Pinkrose

Nej det må han ikke hvis det er mere end -10 og det er os nå det måske ikk er så koldt men hvis det blæser megetfx ligesom igår der var det også for koldt pga vinden

Anmeld

4. februar 2012

MaybeBaby

annec skriver:

Der står på min mobil at der er -16 grader i Horsens. Må lille manden sø ikke sove ude? Kan aldrig få ham til at sove indenfor om dagen s

Min søn er også vant til at sove ude så det har de sidste par dage været en kamp at få ha til at sove indenfor, men når der er så koldt, så er vi bare nødt til at holde dem inde... Hepper på plusgrader!

Anmeld

4. februar 2012

Ellie79

Her i Århus siger vores termometer -18 så vi har lige snakket om at vores søn på 6 mdr bliver puttet indenfor. Det bliver en kamp men jeg synes det er for koldt. Jeg tror at hvis du putter regnslag og godt med tæpper i vognen kommer der ikke minus grader i barnevognen + stiller den i læ.

Malte sov ude i går og vi har temperatur måler i baby alarmen og den kom ned på 2 grader, men der havde han også stået derude i over 2 timer.

Anmeld

4. februar 2012

annec

AnjaB skriver:

Her i Århus siger vores termometer -18 så vi har lige snakket om at vores søn på 6 mdr bliver puttet indenfor. Det bliver en kamp men jeg synes det er for koldt. Jeg tror at hvis du putter regnslag og godt med tæpper i vognen kommer der ikke minus grader i barnevognen + stiller den i læ.

Malte sov ude i går og vi har temperatur måler i baby alarmen og den kom ned på 2 grader, men der havde han også stået derude i over 2 timer.

Sebastian sov også ude i går,og da han vågnede var han dejlig varm. Øv øv, så må jeg prøve at putte ham indenfor i barnevognen

Anmeld

4. februar 2012

annec

MaybeBaby skriver:

Min søn er også vant til at sove ude så det har de sidste par dage været en kamp at få ha til at sove indenfor, men når der er så koldt, så er vi bare nødt til at holde dem inde... Hepper på plusgrader!

Også her!

Anmeld

4. februar 2012

annec

Denisep skriver:

Nej det må han ikke hvis det er mere end -10 og det er os nå det måske ikk er så koldt men hvis det blæser megetfx ligesom igår der var det også for koldt pga vinden

Okay men han sov udenfor i går, og der var han dejlig varm da han vågnede

Anmeld

4. februar 2012

Pinkrose

annec skriver:

Okay men han sov udenfor i går, og der var han dejlig varm da han vågnede

OK men prøv at læs der på nettet hvad de anbefaler, fordi det kan vidst være ret farligt hvis de under 3 år

Anmeld

4. februar 2012

annec

Denisep skriver:

OK men prøv at læs der på nettet hvad de anbefaler, fordi det kan vidst være ret farligt hvis de under 3 år

Har lige fået ham til at sove indenfor. 

Men ved du om de slet ikke må være i barnevognen udenfor så? For skal til spisning ved min far, og der skal jeg gå hen. Det ager ca en halv time? 

Anmeld

4. februar 2012

Pinkrose

Altså det må de nok godt der anbefales nemlig at hvis de er ude i det her vejr at der er opsyn på dem da deres krop ikk selv kan regulere varme og kulde før de er 3 . Men pak ham selvfølgelig rigtig godt ind og husk fedt creme i ansigt uden vand i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.