At sove udenfor i sådan en kulde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Baby2010/2013

Hej alle sammen..

jeg er i tvivl om om det er ok at ligge min søn på 13 mdr. udenfor at sove når det er så koldt som idag! Må han det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

ledermus

jeg har valgt ikke at ligge min dreng ud pga kulden....synes jeg har hørt at under minus 5 grader må de ikke komme ud

Anmeld

4. februar 2012

Sakris

Jeg sidder i samme overvejelse. Jeg tror vi sætter hende ind i opgangen, og håber at de andre ikke larmer for meget. For hun vil slet ikke sove indenfor i dagtimerne. Ved skisme ikke lige hvad vi skal gøre ellers. Det er jo alligevel så koldt, at man jo heller ikke selv har lyst til at skulle være udenfor i et øjeblik. 

Anmeld

4. februar 2012

piadas

Der må højst være -10 grader udenfor. Ellers skal de sove inde, så jeg vil ikke lægge min datter ud at sove idag....

Anmeld

4. februar 2012

Baby2010/2013

Tak for jeres svar alle sammen, jeg må vist hellere holde ham inde  Han er nemlig heller ikke go til at sove inde i dagstimerne, men håber det går! 

Anmeld

4. februar 2012

Baby2010/2013

Tak for jeres svar alle sammen, jeg må vist hellere holde ham inde  Han er nemlig heller ikke go til at sove inde i dagstimerne, men håber det går! 

Anmeld

4. februar 2012

Pinkrose

BabyDec2010 skriver:

Hej alle sammen..

jeg er i tvivl om om det er ok at ligge min søn på 13 mdr. udenfor at sove når det er så koldt som idag! Må han det?

Du kan forresten hvis du googler det finde det fra netsygplejersken . 

Også med creme til deres ansigt bestemt ikke må have vand i sig da de kan få forfrysninger i ansigtet.

Anmeld

4. februar 2012

sara-m

vi har heller ik vores søn ude det for koldt har de sagt i tv,han er bare heller ik go til at sove inde om dagen ;(

Anmeld

4. februar 2012

Palaja

Min datter på 17 mdr er ude at sove i dag. Hun er pakket godt ind, og ligger i voksipose. Der er jo ikke så koldt inde i barnevognen som ude, så jeg er ikke nervøs for det. Grænsen hedder -10 grader, og det er hvad termometret siger der er her i dag, så hun er altså ude 

Sidste vinter sov hun også ude selvom der var pisse koldt, og det var der ingen problemer med, selvom hun godt kunne tage en 3-4 timer. Hun har aldig været kold når hun kom ind. VOKSI er fantastisk  Men det er op til dig at vurdere hvad du har det bedst med. Og du skal selvfølgelig tjekke barnet løbende at det ikke er koldt. 

Anmeld

4. februar 2012

Maja88

Palaja skriver:

Min datter på 17 mdr er ude at sove i dag. Hun er pakket godt ind, og ligger i voksipose. Der er jo ikke så koldt inde i barnevognen som ude, så jeg er ikke nervøs for det. Grænsen hedder -10 grader, og det er hvad termometret siger der er her i dag, så hun er altså ude 

Sidste vinter sov hun også ude selvom der var pisse koldt, og det var der ingen problemer med, selvom hun godt kunne tage en 3-4 timer. Hun har aldig været kold når hun kom ind. VOKSI er fantastisk  Men det er op til dig at vurdere hvad du har det bedst med. Og du skal selvfølgelig tjekke barnet løbende at det ikke er koldt. 

men det er jo ikke på grund af de eventuelt kommer til at fryse...

er grundet luften er så kold at de ikke kan nå at omdanne den kolde luft til varm... hvilket i værste tilfælde kan gi vejrtrækningsstop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.