totalt dårlig timing! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Anette&Sophia

sne190810 skriver:

Jeg har været ude for præcis det samme, for ca. 3 måneder siden. Det skete også da jeg skulle løfte min datter op i sin højstol.

Jeg ved godt det lyder meget uoverskueligt og måske voldsomt, men jeg lover dig at det vil hjælpe. Du skal ud og røre dig.!  Du skal simpelthen igang, selvom det gør pisse-fucking-lorte-spasser ondt Jeg syntes det var rigtig rart at cykle, for det var den som gjorde mindst ondt. Jeg fik mit hekseskud torsdag sen eftermiddag, fredag formiddag var jeg ude og cykle. Jeg fik en veninde til at smøre/massere mig blidt med Voltaren, det syntes jeg også hjalp en smule. Men ud og rør dig, og sørg for at sidde/ligge godt med støtte når det er.

God bedring, og jeg håber snart du kommer ud af smertehelvedet!

Tusind mange tak! :-)
jeg har fået af vide at jeg lige skal holde mig i ro idag og imorgen, men at jeg så også skal igang. fx. selv gå på toilet, lave mad osv.
og så har jeg fået to øvelser.

Hvad fik du som smertestillende?
jeg fik akupunktur inde på skadestuen, som gjorde f****** ondt, men hjalp faktisk okay meget. og så har jeg fået morfin piller som jeg skal tage sammen med pamol/panodil you name it..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

sne190810

Anette&Sophia skriver:

Tusind mange tak! :-)
jeg har fået af vide at jeg lige skal holde mig i ro idag og imorgen, men at jeg så også skal igang. fx. selv gå på toilet, lave mad osv.
og så har jeg fået to øvelser.

Hvad fik du som smertestillende?
jeg fik akupunktur inde på skadestuen, som gjorde f****** ondt, men hjalp faktisk okay meget. og så har jeg fået morfin piller som jeg skal tage sammen med pamol/panodil you name it..  

Jeg tog Ibuprofen a 600 mg, to styks af gangen.

Jeg har prøvet det før, og har havde smertestillende herhjemme. Jeg var alene, og kæresten min ville først komme hjem fra natarbejde kl. 03.00. Så jeg var alene med min datter, og skulle ha' lagt hende i seng. Jeg har aldrig, aldrig prøvet noget så ulideligt (løgn, min fødsel ).
Lidt komisk nu, men jeg kunne ikke komme på toilettet hele aftenen! For toiletbrættet var slået ned, og jeg kunne ikke bukke mig ned for at slå det op. Jeg prøvede at løfte det med mit ene ben, men det gjorde så ondt at løfte min ben at jeg stoppede efter 2 sek. Og aaaalt foregik i slowmotion, ligesom du selv har beskrevet som en gammel dame.

Nøj, det gør ondt bare at tænke tilbage på, høhø.

Anmeld

4. februar 2012

maryjane

Anette&Sophia skriver:

ej, puha hvor må du have haft det a h til  
men godt mandsen og bebs kunne være hos dig!
men ja, det er dælme dejligt at jeg ikke skal opereres. puuha. Men nøjs, den barnedåb går mig godt nok på lige nu  

Kan jeg godt forstå, håber du har nogen der kan hjælpe lidt til 

Anmeld

4. februar 2012

Anette&Sophia

sne190810 skriver:

Jeg tog Ibuprofen a 600 mg, to styks af gangen.

Jeg har prøvet det før, og har havde smertestillende herhjemme. Jeg var alene, og kæresten min ville først komme hjem fra natarbejde kl. 03.00. Så jeg var alene med min datter, og skulle ha' lagt hende i seng. Jeg har aldrig, aldrig prøvet noget så ulideligt (løgn, min fødsel ).
Lidt komisk nu, men jeg kunne ikke komme på toilettet hele aftenen! For toiletbrættet var slået ned, og jeg kunne ikke bukke mig ned for at slå det op. Jeg prøvede at løfte det med mit ene ben, men det gjorde så ondt at løfte min ben at jeg stoppede efter 2 sek. Og aaaalt foregik i slowmotion, ligesom du selv har beskrevet som en gammel dame.

Nøj, det gør ondt bare at tænke tilbage på, høhø.

kan så meget sætte mig ind i det! er bare vildt glad for at jeg render rundt i sådan nogle glatte sutsko 24/7, så jeg kan "skøjte" mig frem. hæhæ. 
men for delle. puuha. jeg har haft en værre nattesøvn end da jeg var højgravid og ikke kunne ligge på maven. - jeg skal altid vende mig 117 gange. skal jo have en halv time på hver side hæhæ.

Anmeld

4. februar 2012

Anette&Sophia

maryjane skriver:

Kan jeg godt forstå, håber du har nogen der kan hjælpe lidt til 

masser hæhæ. 
det er helt vildt så dejligt hjælpsomme folk er når man virkelig har brug for dem  

Anmeld

4. februar 2012

twinboys

sender dig et varmt knus og god bedring

Anmeld

4. februar 2012

Anette&Sophia

twinboys skriver:

sender dig et varmt knus og god bedring

tusind tak søde majbritt

Anmeld

4. februar 2012

twinboys

Anette&Sophia skriver:

tusind tak søde majbritt

Anmeld

5. februar 2012

Pige2009

Anette&Sophia skriver:

tusind mange gange tak!

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.