totalt dårlig timing! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
18 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Anette&Sophia

Så står jeg her, en uge inden Sophia skal døbes, på en dag hvor vi skulle have været til tyskland og handlet ind til dåben, imorgen hvor vi skulle have været til Herning til fødselsdag og vise sophia frem, søndag hvor min mor, sophia og jeg skulle have haft en ren tøsetur i centeret for at finde tøj til dåben osv osv. 
- og gud f****** da så ikke om jeg lige får et hekseskud i ryggen, da jeg skulle sætte Sophia ned i skråstolen i formiddags
gud hvor gør det bare hammer ondt! jeg føler mig bare såååå ynkelig, og så går jeg helt seriøst som en der har fået den et vis sted de sidste 10 år. ( sorry )
puuuha. og gud hvor var jeg bare bange da jeg lå inde på skadestuen. Alle mulige tanker der bare fløj igennem hovedet på mig. Tænk nu hvis det var mine begyndende discusprolapser der var hoppet helt ud, så jeg nu skulle opereres. osv. Og så skulle jeg jo selvfølgelig tisse på et tidspunkt. Sygeplejersken fandt så sådan en bæger så jeg kunne blive i sengen, men gud hvor er det svært at ligge ned og tisse. Men mens jeg lå der, kom jeg til at ligge mærke til, at det eneste jeg kunne mærke var min fyldte blære og tisset der rendte ned af mine lår, men ikke at der kom noget ud. F*** hvor blev jeg bange! jeg tænkte bare; "shit, det her er galt" - men heldigvis var min musse ikke lam ;-) hæhæhæ. 

nu kommer min næste store bekymring bare... Sophias barnedåb gud. hvad gør jeg?! føler mig fuldstændig handicappet, jeg kan knap nok gå med min datter, fordi jeg går så forover bøjet det rammer virkelig hjertet. Også bare at det skete mens jeg stod over hende, og jeg begyndte at græde fordi det gjorde så ondt, og prøvede virkelig at holde skriget i mig, men den måde hun lå og kiggede på mig, man kunne bare se i øjnene på hende, at hun tænkte; "moooar, hvad er der galt?" det gjorde mig bare endnu mere ked af det.  

og så da jeg blev kørt ud på båren i ambulancen, stod min mor med hende, og så kiggede Sophia med store øjne efter mig. Det billede sidder bare så meget fast i mit hovede. puuuha mors lille prinsesse.

men nu er jeg hjemme, og på morfin. og skal bare ligge og slappe af lige her mens det topper helt, og så skal jeg stille og rolig igang. men hvad gør jeg lige med Sophia? jeg kan jo ikke hoppe og springe som før

tak fordi i læste med på mit ynk  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Anja.t

Jeg synes virkelig at det er synd for dig, hvor må det være frygteligt.

Anmeld

3. februar 2012

maryjane

Øv det er så hårdt, var indlagt i en uge da min pige var knap otte uger og blev opereret ret akut og kunne intet :/ så frygteligt hårdt når man har en lille ... God bedring til dig.  

Anmeld

3. februar 2012

Anette&Sophia

Anja.t skriver:

Jeg synes virkelig at det er synd for dig, hvor må det være frygteligt.

det er så meget sur rumpe
kan holde smerten nede med morfin, så det er ikke det der går mig mest på. Det er virkelig min datter der bekymre mig. Ikke hende som person, men mine kræfter til at kunne hende når hun er vågen.

Anmeld

3. februar 2012

Anette&Sophia

maryjane skriver:

Øv det er så hårdt, var indlagt i en uge da min pige var knap otte uger og blev opereret ret akut og kunne intet :/ så frygteligt hårdt når man har en lille ... God bedring til dig.  

org  
det må satme have været hårdt!
jeg skulle heldigvis ikke opereres da det ikke var en diskus. Jeg tror jeg var brudt fuldstændig sammen hvis det var :/ 
Hvordan delle klarede du det?  

Anmeld

3. februar 2012

maryjane

Anette&Sophia skriver:

org  
det må satme have været hårdt!
jeg skulle heldigvis ikke opereres da det ikke var en diskus. Jeg tror jeg var brudt fuldstændig sammen hvis det var :/ 
Hvordan delle klarede du det?  

Tjah ... Min kæreste og bebs blev heldigvis indlagt sammen med mig, men var ikke så meget værd pga dumme komplikationer jeg ikke skal kede dig med  Det tog lang tid at komme ovenpå igen ... Og har været meget ked af det hele fordi det bare er så meget værre når man har en lille man bare ville nyde sin barsel sammen med .. Men skønt du ikke skal opereres, så skal det nok snart ordne sig. 

Anmeld

3. februar 2012

Anette&Sophia

maryjane skriver:

Tjah ... Min kæreste og bebs blev heldigvis indlagt sammen med mig, men var ikke så meget værd pga dumme komplikationer jeg ikke skal kede dig med  Det tog lang tid at komme ovenpå igen ... Og har været meget ked af det hele fordi det bare er så meget værre når man har en lille man bare ville nyde sin barsel sammen med .. Men skønt du ikke skal opereres, så skal det nok snart ordne sig. 

ej, puha hvor må du have haft det a h til  
men godt mandsen og bebs kunne være hos dig!
men ja, det er dælme dejligt at jeg ikke skal opereres. puuha. Men nøjs, den barnedåb går mig godt nok på lige nu  

Anmeld

3. februar 2012

Pige2009

Rigtig god bedring

Anmeld

3. februar 2012

Anette&Sophia

Baagøe skriver:

Rigtig god bedring

tusind mange gange tak!

Anmeld

3. februar 2012

sne190810

Jeg har været ude for præcis det samme, for ca. 3 måneder siden. Det skete også da jeg skulle løfte min datter op i sin højstol.

Jeg ved godt det lyder meget uoverskueligt og måske voldsomt, men jeg lover dig at det vil hjælpe. Du skal ud og røre dig.!  Du skal simpelthen igang, selvom det gør pisse-fucking-lorte-spasser ondt Jeg syntes det var rigtig rart at cykle, for det var den som gjorde mindst ondt. Jeg fik mit hekseskud torsdag sen eftermiddag, fredag formiddag var jeg ude og cykle. Jeg fik en veninde til at smøre/massere mig blidt med Voltaren, det syntes jeg også hjalp en smule. Men ud og rør dig, og sørg for at sidde/ligge godt med støtte når det er.

God bedring, og jeg håber snart du kommer ud af smertehelvedet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.