Så står jeg her, en uge inden Sophia skal døbes, på en dag hvor vi skulle have været til tyskland og handlet ind til dåben, imorgen hvor vi skulle have været til Herning til fødselsdag og vise sophia frem, søndag hvor min mor, sophia og jeg skulle have haft en ren tøsetur i centeret for at finde tøj til dåben osv osv.
- og gud f****** da så ikke om jeg lige får et hekseskud i ryggen, da jeg skulle sætte Sophia ned i skråstolen i formiddags 
gud hvor gør det bare hammer ondt! jeg føler mig bare såååå ynkelig, og så går jeg helt seriøst som en der har fået den et vis sted de sidste 10 år. ( sorry
)
puuuha. og gud hvor var jeg bare bange da jeg lå inde på skadestuen. Alle mulige tanker der bare fløj igennem hovedet på mig. Tænk nu hvis det var mine begyndende discusprolapser der var hoppet helt ud, så jeg nu skulle opereres. osv. Og så skulle jeg jo selvfølgelig tisse på et tidspunkt. Sygeplejersken fandt så sådan en bæger så jeg kunne blive i sengen, men gud hvor er det svært at ligge ned og tisse. Men mens jeg lå der, kom jeg til at ligge mærke til, at det eneste jeg kunne mærke var min fyldte blære og tisset der rendte ned af mine lår, men ikke at der kom noget ud. F*** hvor blev jeg bange! jeg tænkte bare; "shit, det her er galt" - men heldigvis var min musse ikke lam ;-) hæhæhæ.
nu kommer min næste store bekymring bare... Sophias barnedåb
gud. hvad gør jeg?!
føler mig fuldstændig handicappet, jeg kan knap nok gå med min datter, fordi jeg går så forover bøjet
det rammer virkelig hjertet. Også bare at det skete mens jeg stod over hende, og jeg begyndte at græde fordi det gjorde så ondt, og prøvede virkelig at holde skriget i mig, men den måde hun lå og kiggede på mig, man kunne bare se i øjnene på hende, at hun tænkte; "moooar, hvad er der galt?" det gjorde mig bare endnu mere ked af det.
og så da jeg blev kørt ud på båren i ambulancen, stod min mor med hende, og så kiggede Sophia med store øjne efter mig. Det billede sidder bare så meget fast i mit hovede. puuuha
mors lille prinsesse.
men nu er jeg hjemme, og på morfin.
og skal bare ligge og slappe af lige her mens det topper helt, og så skal jeg stille og rolig igang. men hvad gør jeg lige med Sophia?
jeg kan jo ikke hoppe og springe som før 
tak fordi i læste med på mit ynk
Anmeld