Blødning ved hormonspiral - hjælp? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2013

bøllen

Ka+Ma=Be skriver:

Godaften de damer! 

Jeg søger lidt erfaringer fra nogle som har hormonspiral. Jeg fik sat spiral op i november måned sidste år og blødte en lille smule i 2 dage. Så blødte jeg ikke i 2-3 ugers tid og tænkte at alt var skønt ..... Men ja.. Så har jeg så blødt de sidste 7-8 uger! Hvad fanden sker der for det?

Det er ikke meget, det skifter fra lidt pletblødning til frisk hele tiden og nogle dage er der næsten intet. Men der har været noget dagligt i, ja, 7-8 uger nu.

Er der andre som har blødt længe, som kan fortælle mig om deres forløb? Jeg overvejer virkelig om jeg skal have den fjernet, da jeg synes det er super øv at bløde hele tiden og da det virkelig sætter en dæmper på sexlivet 

Jeg fik at vide, at de første 3 måneder var uregelmæssige, men altså, HELE TIDEN? Come on 

På forhånd tak for hjælpen 

Fik hormon spiral i okt grundet meget kraftige blødninger. Da jeg fik den lagt havde jeg lidt pletblødning et par dage , og derefter gik der vel en lille månede, til første mens som fortsatte en lille måned ( kun pletblødning ) var sku lidt træt af det. Ringede til lægen og forhørte mig, hun sagde det var meget normalt i starten.  Kort efter stoppede det, og har nu kun lidt plet blødning hver måned. FANTASTISK 

Lægen på sygehuset der lå min op, sagde man skulle give den 6 mdr , så skulle det være stabilt. 

Har ikke et sekundt fortrudt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2013

Lady Marion <3

Fik fjernet min efter 3 mdr  blødte on and off alle 3 mdr , gad ikke give den flere chancer .. Jeg havde også smerter ved den ..

Anmeld

24. februar 2013

norenberg

Da jeg fik min fik jeg at vide at kunne bløde op til 6 mdr i træk....jeg blødte 4 mdr konstant fik humør svingninger og ingen seksuelt med manden i hele perioden pga blødningerne.....så efter de 4 mdr fik jeg skidtet fjernet og skal aldrig nogen sinde have sådan en igen.....

Anmeld

24. februar 2013

Mette Nexø

Jeg blødte on/off i ca 6 mdr derefter forsvandt min menstruation helt så jeg ville holde ud lidt endnu hvis jeg var dig 

Anmeld

24. februar 2013

Meyer

Profilbillede for Meyer
Jeg pletbløttet i 6 mdr kun afbrudt af voldsomme blødningere. Ja så efter 6 mdr røg den ud igen

Anmeld

24. februar 2013

Ka+Ma=Be

Hej de damer

Det er en gammel tråd og derfor ikke aktuelt længere, men i skal have tak for jeres svar alligevel

Jeg fik den taget ud efter 6 måneder fordi den sad forkert og har ikke fået ny siden

Anmeld

25. februar 2013

Rikkeas

Ka+Ma=Be skriver:

Godaften de damer! 

Jeg søger lidt erfaringer fra nogle som har hormonspiral. Jeg fik sat spiral op i november måned sidste år og blødte en lille smule i 2 dage. Så blødte jeg ikke i 2-3 ugers tid og tænkte at alt var skønt ..... Men ja.. Så har jeg så blødt de sidste 7-8 uger! Hvad fanden sker der for det?

Det er ikke meget, det skifter fra lidt pletblødning til frisk hele tiden og nogle dage er der næsten intet. Men der har været noget dagligt i, ja, 7-8 uger nu.

Er der andre som har blødt længe, som kan fortælle mig om deres forløb? Jeg overvejer virkelig om jeg skal have den fjernet, da jeg synes det er super øv at bløde hele tiden og da det virkelig sætter en dæmper på sexlivet 

Jeg fik at vide, at de første 3 måneder var uregelmæssige, men altså, HELE TIDEN? Come on 

Jeg blødte i 6 mdr :-( det er meget normalt, siger de kloge..

Anmeld

25. februar 2013

Trisch

Ka+Ma=Be skriver:

Hej de damer

Det er en gammel tråd og derfor ikke aktuelt længere, men i skal have tak for jeres svar alligevel

Jeg fik den taget ud efter 6 måneder fordi den sad forkert og har ikke fået ny siden

Sorry...

men tror det var mig der genoplivede din tråd igen  Da jeg ikke fandt andre aktuelle som omhandlede dette emne. Da jeg har enorme problemer med min siden sidste måned. Men må nok bare se at komme til lægen med det i stedet...

Tak for svar herinde 

Anmeld

25. februar 2013

GUSO

Ka+Ma=Be skriver:

Godaften de damer! 

Hej.. Jeg var også lige ved at give op, pletblødte i ca 2 1/2 Mdr, det var nok med et trusseindlæg, nu er min mens regelmæssig igen, dog bløder jeg kun i 2 dage, og kan nøjes med et trusseindlæg, førhen styrtblødte jeg i 4-5 dage og skulle både bruge super max tampon og kæmpe bind og skulle skifte 1 gang i timen!! Det lyder voldsomt og det var det også(kom efter min 1.fødsel) et rent helvede, så jeg ELSKER min hormon spiral og er glad for jeg holdt ud :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.