Blødning ved hormonspiral - hjælp? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

Ka+Ma=Be

norenberg skriver:

De to fik den ud fordi de blev ved med at bløde og den tredie har den endnu men døjer stadig med blødningerne

Aaarj!  Mega øv altså! Må vist lige tale med min læge, når jeg skal der op om to uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Ka+Ma=Be

dobbelt indlæg!

Anmeld

4. februar 2012

Ka+Ma=Be

AalborgPigen skriver:

Altså min var skide utilregnlig de første måneder.. Men nu elsker jeg den... Jeg har nu ikke haft mens i 1 år og 3 måneder.. Og har næsten ingen smerter længere... Men jo den var hammer træls.. jeg blødte fra jeg fik den op og så i 10 dage , og pletblødte derefter on/off i 3 måneder... Men giv den tid

Dejligt med en mere positiv oplevelse! Håber at mit også snart slutter, for det her holder jeg da ikke til! Ville være skønt hvis mens hørte helt op  

Anmeld

4. februar 2012

Ka+Ma=Be

Maja88 skriver:

sådan havde jeg det også i en 2 måneders tid.. så var den væk i 5, så fik jeg en ordentlig omgangs mens i ca små 14 dage og nu har jeg ikke set den i 2 måneder

Hmm  Lidt skummelt ikke at vide, hvornår mens kommer I hvert fald når man, i mit tilfælde, har styret sin mens med p-piller i mange mange år hehe

Anmeld

5. februar 2012

Maja88

Katte87 skriver:

Hmm  Lidt skummelt ikke at vide, hvornår mens kommer I hvert fald når man, i mit tilfælde, har styret sin mens med p-piller i mange mange år hehe

ja har jeg også indtil jeg smed dem.. men man vender sig til det

Anmeld

5. februar 2012

Muffin_girl

Katte87 skriver:

Dejligt med en mere positiv oplevelse! Håber at mit også snart slutter, for det her holder jeg da ikke til! Ville være skønt hvis mens hørte helt op  

Nej det er godt nok sur røv... Det er virkelig træls... 

Håber det snart går over

Anmeld

24. februar 2013

Trisch

Hej,

jeg har læst jeres tråd igennem for at se om jeg kunne finde hjælp her... Fik i august min hormonspiral. Det gik også fint indtil sidste måned. Der vågnede jeg om med styrtblødning, så jeg havde blod overalt. Tog så på sygehuset, de mente så bare, der er ingen indre blødninger, så "kan være" at spiralen er skyld. Jeg styrblødte på det groveste i 6 dage, det var bare at bruge 3-4 bind samtidig og klemme benene samme. Da det så stoppede var jeg noget glad for det kostede en del hovedpine og dårligt humør  JEg tænkte at det må jo så være det alle snakker om, det sker en sidste gang og så er der ro....men nej nej, det startede nu igen for 3 dage siden. Det kan da ikke være normalt at den spiral efter 6-7 måneder lige pludselig skal opføre sig som ny indsat. Nogen der har oplevet det samme? hvor det så fortog sig helt, eller skal den bare fjernes igen?? 

På forhånd tak for hjælpen...

Anmeld

24. februar 2013

Aagaard

Ka+Ma=Be skriver:

Godaften de damer! 

Jeg søger lidt erfaringer fra nogle som har hormonspiral. Jeg fik sat spiral op i november måned sidste år og blødte en lille smule i 2 dage. Så blødte jeg ikke i 2-3 ugers tid og tænkte at alt var skønt ..... Men ja.. Så har jeg så blødt de sidste 7-8 uger! Hvad fanden sker der for det?

Det er ikke meget, det skifter fra lidt pletblødning til frisk hele tiden og nogle dage er der næsten intet. Men der har været noget dagligt i, ja, 7-8 uger nu.

Er der andre som har blødt længe, som kan fortælle mig om deres forløb? Jeg overvejer virkelig om jeg skal have den fjernet, da jeg synes det er super øv at bløde hele tiden og da det virkelig sætter en dæmper på sexlivet 

Jeg fik at vide, at de første 3 måneder var uregelmæssige, men altså, HELE TIDEN? Come on 

På forhånd tak for hjælpen 

Jeg har sådan en. De første 3-4 måneder blødte jeg meget meget lidt men hele tiden. Derefter har jeg en lille blødning, meget meget lille omkring hvor ægløsning skulle have været og så en lidt større (stadig en brøkdel af blodmængden før) på det rigtige tidspunkt.
Jeg er egentlig glad for min, jeg har aldrig mens smerter mere og bløder små mængder.

Anmeld

24. februar 2013

Aagaard

Trisch skriver:

Hej,

jeg har læst jeres tråd igennem for at se om jeg kunne finde hjælp her... Fik i august min hormonspiral. Det gik også fint indtil sidste måned. Der vågnede jeg om med styrtblødning, så jeg havde blod overalt. Tog så på sygehuset, de mente så bare, der er ingen indre blødninger, så "kan være" at spiralen er skyld. Jeg styrblødte på det groveste i 6 dage, det var bare at bruge 3-4 bind samtidig og klemme benene samme. Da det så stoppede var jeg noget glad for det kostede en del hovedpine og dårligt humør  JEg tænkte at det må jo så være det alle snakker om, det sker en sidste gang og så er der ro....men nej nej, det startede nu igen for 3 dage siden. Det kan da ikke være normalt at den spiral efter 6-7 måneder lige pludselig skal opføre sig som ny indsat. Nogen der har oplevet det samme? hvor det så fortog sig helt, eller skal den bare fjernes igen?? 

På forhånd tak for hjælpen...

Nej! Det lyder godt nok mærkeligt!
Kan den have flyttet på sig og derfor opfører sig som ny?

Anmeld

24. februar 2013

christina92

Ka+Ma=Be skriver:

Godaften de damer! 

Jeg søger lidt erfaringer fra nogle som har hormonspiral. Jeg fik sat spiral op i november måned sidste år og blødte en lille smule i 2 dage. Så blødte jeg ikke i 2-3 ugers tid og tænkte at alt var skønt ..... Men ja.. Så har jeg så blødt de sidste 7-8 uger! Hvad fanden sker der for det?

Det er ikke meget, det skifter fra lidt pletblødning til frisk hele tiden og nogle dage er der næsten intet. Men der har været noget dagligt i, ja, 7-8 uger nu.

Er der andre som har blødt længe, som kan fortælle mig om deres forløb? Jeg overvejer virkelig om jeg skal have den fjernet, da jeg synes det er super øv at bløde hele tiden og da det virkelig sætter en dæmper på sexlivet 

Jeg fik at vide, at de første 3 måneder var uregelmæssige, men altså, HELE TIDEN? Come on 

På forhånd tak for hjælpen 

Jeg fik sat en hormon spiral op i slutningen af november, og jeg blødte uafbrudt i næste 2½ måned!

Så kender ALT til frustrationen.

Men jeg har ikke blødt siden overhovedet! Giv det de 3 måneder lægen siger og bløder du stadig derefter så kan lægen hjælpe!

Jeg har ikke fortrut det tiltrods for den enorme irritation indtil nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.